Είτε το υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα της Πληροφορικής
- δεν χρειάζεται στο Νέο Λύκειο οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχει σαν 2ώρο μάθημα επιλογής μόνο στη Α Λυκείου (άρα υπάρχουν μαθητές που δεν θα το διδαχθούν καθόλου)
είτε
- χρειάζεται σαν μάθημα για τους λόγους που έχουν γράψει πολλοί πριν από μένα (ψηφιακός αλφαβητισμός αυριανών πολιτών, υιοθέτηση αλγοριθμικού τρόπου σκέψης, προετοιμασία για σχολές ΑΕΙ πληροφορικής κλπ) οπότε θα πρέπει να διδάσκεται σαν κανονικό μάθημα όπως και τα υπόλοιπα (μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, γλώσσα κ.α.)
Αυτό που περιλαμβάνει το παρόν ν/σ είναι ένα «κουτσουρεμένο» μάθημα που δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης. Δεν πρόκειται ούτε τα παιδιά μας να μορφώσει περισσότερο στο ψηφιακό κόσμο που θα βγουν σύντομα ούτε τους πληροφορικούς να σώσει (αν αυτός είναι ο λόγος που υπάρχει).
Κύριοι του Υπουργείου που αποφασίζετε για τη διάρθρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Νέου Λυκείου παρακαλώ αντιμετωπίστε το συγκεκριμένο θέμα όχι με προχειρότητα, όπως δυστυχώς διαφαίνεται, ούτε με γνώμονα τις πιέσεις που δέχεστε αλλά με βάση τη λογική και την επιστημονική τεκμηρίωση των αποφάσεών σας. Αυτό που διακυβεύεται, όταν μιλάμε για την παιδεία, φαίνεται στις μελλοντικές γενιές και είναι δύσκολα αναστρέψιμο σε περίπτωση λάθους.
Είτε το υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα της Πληροφορικής - δεν χρειάζεται στο Νέο Λύκειο οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχει σαν 2ώρο μάθημα επιλογής μόνο στη Α Λυκείου (άρα υπάρχουν μαθητές που δεν θα το διδαχθούν καθόλου) είτε - χρειάζεται σαν μάθημα για τους λόγους που έχουν γράψει πολλοί πριν από μένα (ψηφιακός αλφαβητισμός αυριανών πολιτών, υιοθέτηση αλγοριθμικού τρόπου σκέψης, προετοιμασία για σχολές ΑΕΙ πληροφορικής κλπ) οπότε θα πρέπει να διδάσκεται σαν κανονικό μάθημα όπως και τα υπόλοιπα (μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, γλώσσα κ.α.) Αυτό που περιλαμβάνει το παρόν ν/σ είναι ένα «κουτσουρεμένο» μάθημα που δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης. Δεν πρόκειται ούτε τα παιδιά μας να μορφώσει περισσότερο στο ψηφιακό κόσμο που θα βγουν σύντομα ούτε τους πληροφορικούς να σώσει (αν αυτός είναι ο λόγος που υπάρχει). Κύριοι του Υπουργείου που αποφασίζετε για τη διάρθρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Νέου Λυκείου παρακαλώ αντιμετωπίστε το συγκεκριμένο θέμα όχι με προχειρότητα, όπως δυστυχώς διαφαίνεται, ούτε με γνώμονα τις πιέσεις που δέχεστε αλλά με βάση τη λογική και την επιστημονική τεκμηρίωση των αποφάσεών σας. Αυτό που διακυβεύεται, όταν μιλάμε για την παιδεία, φαίνεται στις μελλοντικές γενιές και είναι δύσκολα αναστρέψιμο σε περίπτωση λάθους.