Προτείνω να ενταχθούν ,στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης η διδασκαλία των μαθημάτων "Πρώτες Βοήθειες" και "Αρχές Προληπτικής Ιατρικής-Αγωγή Υγείας" τόσο στο Ενιαίο Λύκειο όσο και σε όλους τους τομείς του Τεχνολογικού Λυκείου (ακόμα και ως κατ΄επιλογήν ),αντικείμενα τα οποία διδάσκονταν έως τώρα στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ.και τα οποία εξοβελίζονται πλέον από τη Β/θμια Εκπ/ση.
Η ένταξη των αντικειμένων αυτών στο πρόγραμμα σπουδών των Λυκείων θα προσφέρειστους μαθητές όχι μόνο τη γνώση και την παροχή πρώτων βοηθειών και την υιοθέτηση υγιών συμπεριφορών ,αλλά ουσιαστικά πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας-πρόληψη νοσημάτων επενδύοντας με αυτό τον τρόπο και στην υγεία του μαθητικού πληθυσμού και κατά συνέπεια στην υγεία των μελλοντικών ενηλίκων.
Επιπλέον με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και εκπαιδευτικοί ανάλογων ειδικοτήτων οι οποίοι ήδη υπηρετούσαν στα ΕΠΑ.Λ. /ΕΠΑ.Σ.
Με εκτίμηση
Σταματία Γ.
Προτείνω να ενταχθούν ,στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης η διδασκαλία των μαθημάτων "Πρώτες Βοήθειες" και "Αρχές Προληπτικής Ιατρικής-Αγωγή Υγείας" τόσο στο Ενιαίο Λύκειο όσο και σε όλους τους τομείς του Τεχνολογικού Λυκείου (ακόμα και ως κατ΄επιλογήν ),αντικείμενα τα οποία διδάσκονταν έως τώρα στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ.και τα οποία εξοβελίζονται πλέον από τη Β/θμια Εκπ/ση. Η ένταξη των αντικειμένων αυτών στο πρόγραμμα σπουδών των Λυκείων θα προσφέρειστους μαθητές όχι μόνο τη γνώση και την παροχή πρώτων βοηθειών και την υιοθέτηση υγιών συμπεριφορών ,αλλά ουσιαστικά πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας-πρόληψη νοσημάτων επενδύοντας με αυτό τον τρόπο και στην υγεία του μαθητικού πληθυσμού και κατά συνέπεια στην υγεία των μελλοντικών ενηλίκων. Επιπλέον με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και εκπαιδευτικοί ανάλογων ειδικοτήτων οι οποίοι ήδη υπηρετούσαν στα ΕΠΑ.Λ. /ΕΠΑ.Σ. Με εκτίμηση Σταματία Γ.