Με το προτεινόμενο σχέδιο διορθώνεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (αν και θα περάσουν συνολικά 16 χρόνια 2000-2015) μια σημαντική στρέβλωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, με τον αποκλεισμό του μαθήματος της Χημείας από την Τεχνολογική κατεύθυνση και κατ’ επέκταση με την μη διδασκαλία του στους μαθητές που την επέλεγαν. Αυτό είχε σαν συνέπεια την δυσκολία ενσωμάτωσης των νέων φοιτητών στα διάφορα Πανεπιστημιακά και Πολυτεχνικά τμήματα.
Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία του να αιτιολογήσω γιατί η επιστήμη της Χημείας είναι αναγκαία στο συγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον που ζούμε (Περιβάλλον-κλίμα, τρόφιμα, υγεία-φάρμακα, νέα υλικά-νανοτεχνολογία, επιστήμες του ανθρώπου κ.α.πολλά). Είναι κάτι που πιστεύω το αντιλαμβανόμαστε όλοι από όποιο πόστο υπηρετούμε την παιδεία και την εκπαίδευση γενικότερα.
Με το προτεινόμενο σχέδιο διορθώνεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (αν και θα περάσουν συνολικά 16 χρόνια 2000-2015) μια σημαντική στρέβλωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, με τον αποκλεισμό του μαθήματος της Χημείας από την Τεχνολογική κατεύθυνση και κατ’ επέκταση με την μη διδασκαλία του στους μαθητές που την επέλεγαν. Αυτό είχε σαν συνέπεια την δυσκολία ενσωμάτωσης των νέων φοιτητών στα διάφορα Πανεπιστημιακά και Πολυτεχνικά τμήματα. Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία του να αιτιολογήσω γιατί η επιστήμη της Χημείας είναι αναγκαία στο συγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον που ζούμε (Περιβάλλον-κλίμα, τρόφιμα, υγεία-φάρμακα, νέα υλικά-νανοτεχνολογία, επιστήμες του ανθρώπου κ.α.πολλά). Είναι κάτι που πιστεύω το αντιλαμβανόμαστε όλοι από όποιο πόστο υπηρετούμε την παιδεία και την εκπαίδευση γενικότερα.