Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 03: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση ΜαθητώνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑμεΑ | 20 Αυγούστου 2013, 10:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 3 Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Μαθητών Θα πρέπει να υπάρξει, με το παρόν άρθρο, πρόβλεψη για προσαρμοσμένο τρόπο εξέτασης για άτομα με Σύνδρομο Αsperger -Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας, ώστε η εξέταση για αξιολόγηση-βαθμολόγηση, προαγωγή ή απόλυση θα πρέπει να γίνεται ανάλογα με τις δυνατότητες του μαθητή, όπως αυτές τεκμηριώνονται από τις γνωμοδοτήσεις του ΚΕΔΔΥ και του Σχολικού Συμβούλου. Συγκεκριμένα, πρέπει να προβλεφθεί στο παρόν Σ/Ν ότι: α) Η αξιολόγηση των μαθητών που φοιτούν σε Γενικά Σχολεία, είτε σε Τ.Ε. είτε με Π.Σ., καθώς και ο καθορισμός των εκπαιδευτικών στόχων για την περαιτέρω πορεία του μαθητή, πραγματοποιούνται από ειδική επιτροπή αποτελούμενη από το διευθυντή του σχολείου, το δάσκαλο της τάξης, τον εκπαιδευτικό της Π.Σ. ή τον εκπαιδευτικό υπεύθυνο του Τ.Ε., στελέχη του ΚΕΔΔΥ, ενώ στην επιτροπή μετέχει απαραίτητα και ο γονέας του μαθητή, ο οποίος αποτελεί και έναν από του σημαντικότερους κρίκους στη σωστή κι επιτυχή προς όφελος του μαθητή, εκπαιδευτική στοχοθέτηση. β) Τόσο στις περιπτώσεις μαθητών με Σύνδρομο Asperger - Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας, όσο και στους μαθητές με άλλες κατηγορίες αναπηρίας που φοιτούν στα Σχολεία β’ βάθμιας εκπαίδευσης, η εξέταση και η βαθμολόγηση γίνεται από εκπαιδευτικό προσωπικό που γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες κατανόησης, τον τρόπο αναδιατύπωσης του θέματος ή διευκρίνησης με τον τρόπο που ο μαθητής αντιλαμβάνεται.