Το Γενικό Λύκειο πρέπει να είναι ένα σχολείο επιλογών όπου οι μαθητές θα γνωρίσουν και θα πειραματιστούν με τα γράμματα, τις τέχνες, τις επιστήμες και τις εφαρμογές αυτών, όπου θα συνεργαστούν και θα αναπτύξουν την ικανότητα να συνδιαλέγονται και να συνυπάρχουν, να συνδιαμορφώνουν τους κοινωνικούς κανόνες,γενικά να αποκτήσουν γενικές γνώσεις και εμπειρίες που θα τους βοηθήσουν στις επιλογές τους στη μετέπειτα ζωή τους. Σε ένα τέτοιο Γενικό Λύκειο όλες οι επιστήμες και οι τέχνες πρέπει να είναι διαθέσιμες στους μαθητές.
Το σχέδιο νόμου δεν αντιμετωπίζει ισότιμα όλα τα μαθησιακά αντικείμενα. Μεγάλη έλλειψη οι τέχνες, ο πολιτισμός, η επιστήμη της πληροφορικής. Γυρίζει πίσω πολλά χρόνια το εκπαιδευτικό σύστημα όπου οι απαιτούμενες γνώσεις περιοριζόταν στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες σαν να μην υπήρξε καμιά αλλαγή στην καθημερινότητα των πολιτών και στις απαιτήσεις της κοινωνίας.
Η εκπαιδευτική πολιτική δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με τόση ευκολία και προχειρότητα. Περιμένω από την πολιτεία να θέσει το όραμα για την εκπαίδευση των παιδιών μας, τι θέλουμε να προσφέρουμε, που στοχεύουμε. Δεν μπορεί η οικονομική συγκυρία, τα μικροσυμφέροντα και οι μικροεξυπηρετήσεις να καθοδηγούν το μέλλον των παιδιών μας και της χώρας μας. Περιμένω από τους ακαδημαϊκούς-ειδικούς μέλη των επιτροπών επεξεργασίας του σχεδίου νόμου να αντιμετωπίσουν την παιδεία με σοβαρότητα και επιστημονικό ζήλο να τη δούν μακροπρόθεσμα πέρα από όποια πρόσκαιρη πολιτική-οικονομική κατάσταση.
Το Γενικό Λύκειο πρέπει να είναι ένα σχολείο επιλογών όπου οι μαθητές θα γνωρίσουν και θα πειραματιστούν με τα γράμματα, τις τέχνες, τις επιστήμες και τις εφαρμογές αυτών, όπου θα συνεργαστούν και θα αναπτύξουν την ικανότητα να συνδιαλέγονται και να συνυπάρχουν, να συνδιαμορφώνουν τους κοινωνικούς κανόνες,γενικά να αποκτήσουν γενικές γνώσεις και εμπειρίες που θα τους βοηθήσουν στις επιλογές τους στη μετέπειτα ζωή τους. Σε ένα τέτοιο Γενικό Λύκειο όλες οι επιστήμες και οι τέχνες πρέπει να είναι διαθέσιμες στους μαθητές. Το σχέδιο νόμου δεν αντιμετωπίζει ισότιμα όλα τα μαθησιακά αντικείμενα. Μεγάλη έλλειψη οι τέχνες, ο πολιτισμός, η επιστήμη της πληροφορικής. Γυρίζει πίσω πολλά χρόνια το εκπαιδευτικό σύστημα όπου οι απαιτούμενες γνώσεις περιοριζόταν στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες σαν να μην υπήρξε καμιά αλλαγή στην καθημερινότητα των πολιτών και στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Η εκπαιδευτική πολιτική δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με τόση ευκολία και προχειρότητα. Περιμένω από την πολιτεία να θέσει το όραμα για την εκπαίδευση των παιδιών μας, τι θέλουμε να προσφέρουμε, που στοχεύουμε. Δεν μπορεί η οικονομική συγκυρία, τα μικροσυμφέροντα και οι μικροεξυπηρετήσεις να καθοδηγούν το μέλλον των παιδιών μας και της χώρας μας. Περιμένω από τους ακαδημαϊκούς-ειδικούς μέλη των επιτροπών επεξεργασίας του σχεδίου νόμου να αντιμετωπίσουν την παιδεία με σοβαρότητα και επιστημονικό ζήλο να τη δούν μακροπρόθεσμα πέρα από όποια πρόσκαιρη πολιτική-οικονομική κατάσταση.