Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 25: Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες Ι.Ε.Κ.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑμεΑ | 20 Αυγούστου 2013, 10:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 25 Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες Ι.Ε.Κ. Μία σημαντική ειδικότητα στην καθημερινή φροντίδα και συνοδεία των ατόμων με αναπηρία (ιδιαίτερα των ατόμων με βαριές αναπηρίες), στην καθημερινή τους διαβίωση είτε εντός της οικίας τους, είτε όμως και εκτός αυτής σε κάθε κοινωνική δραστηριότητα των ατόμων αυτών, είναι αυτή του Συνοδού – Επιμελητή Φροντίδας ΑμεΑ. Επειδή, λοιπόν, είναι σημαντικό το έργο που προσφέρουν οι άνθρωποι αυτοί στην καθημερινή ζωή των ατόμων με αναπηρία, θα πρέπει να υπάρχει και ένα σχετικό και με επάρκεια πλαίσιο επαγγελματικής τους κατάρτισης. Για το λόγω αυτό, προτείνεται να συμπληρωθεί και να προβλεφθεί στην Ομάδα Προσανατολισμού Υγείας – Πρόνοιας των Ι.Ε.Κ. (δημόσιων και ιδιωτικών) η ειδικότητα του Συνοδού - Επιμελητή Φροντίδας ΑμεΑ. Αναφορικά με τον τρόπο εξέτασης, προαγωγής και απόλυσης σπουδαστών με Σύνδρομο Asperger – Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας των Σ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ., ο τρόπος εξέτασης των σπουδαστών αυτών για την προαγωγή και την απόλυσή τους (απόδοση απολυτήριου τίτλου ή πτυχίου), θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαιτερότητες κατανόησης και στον τρόπο αναδιατύπωσης του θέματος ή διευκρίνησης με τον τρόπο που ο σπουδαστής αντιλαμβάνεται.