ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΟΥΜΕ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ / ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΤΕΛΟΣ, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ, ΜΕ ΤΙ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΒΙΒΛΙΑ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ) ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ; ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥ ΣΑΣ;;;
ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΤΑΙ Ή ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ;;;
ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!
ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕ ΓΟΝΟΝΤΑΙ!!!
ΦΘΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΙΡΑΜΙΤΙΣΜΟΙ!!!
ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ. ΕΠΙΣΗΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΟΥΜΕ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ / ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΤΕΛΟΣ, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ, ΜΕ ΤΙ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΒΙΒΛΙΑ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ) ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ; ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥ ΣΑΣ;;; ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΤΑΙ Ή ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ;;; ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!! ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕ ΓΟΝΟΝΤΑΙ!!! ΦΘΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΙΡΑΜΙΤΙΣΜΟΙ!!!