Δε νομίζω ότι είναι εύκολο να προσθέσει κάποιος κάτι καινούριο στα τόσα σχόλια που έχουν ήδη γραφτεί. Θα ήθελα μόνο να τονίσω κι εγώ ότι θεωρώ τραγικό λάθος για το μέλλον της χώρας να αφαιρεθεί η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ από το Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από την εποχή της Λευκή Βίβλου έχει εστιάσει στη μεγάλη σημασία των ΤΠΕ. Η Στρατηγική της Λισσασβόνας, το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2010», η στρατηγική eEurope και τόσες άλλες δράσεις έχουν κεντρικό σημείο αναφοράς τις ΤΠΕ και θεωρούν ότι αυτός είναι ο βασικός μοχλός ανάπτυξης. Η εγκάρσια δράση του Προγράμματος Διά Βίου Μάθησης 2007 – 2013 στόχο έχει «την ανάπτυξη καινοτόμου περιεχομένου, υπηρεσιών και παιδαγωγικών προτύπων» που βασίζονται στις ΤΠΕ. Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες έχουν, εδώ και χρόνια, την πληροφορική ενταγμένη ως αυτόνομο μάθημα. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον θεωρούμε ότι οι μαθητές μας δεν έχουν ανάγκη το μάθημα της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο;
Θα συμφωνήσω με την πρόταση της ΠΕΚΑΠ κι ελπίζω κι εγώ με τη σειρά μου ότι «το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου θα δώσει την ευκαιρία να διαμορφωθούν οι βάσεις για ένα σύγχρονο σχολείο που θα παρέχει στο μαθητή την απαραίτητη Πληροφορική Παιδεία για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της "Εποχής της Πληροφορίας" ως μελλοντικός Πολίτης, Επιστήμονας και Επαγγελματίας, ως ισότιμος συμμέτοχος στην Κοινωνία της Γνώσης που διαμορφώνεται.»
Δε νομίζω ότι είναι εύκολο να προσθέσει κάποιος κάτι καινούριο στα τόσα σχόλια που έχουν ήδη γραφτεί. Θα ήθελα μόνο να τονίσω κι εγώ ότι θεωρώ τραγικό λάθος για το μέλλον της χώρας να αφαιρεθεί η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ από το Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από την εποχή της Λευκή Βίβλου έχει εστιάσει στη μεγάλη σημασία των ΤΠΕ. Η Στρατηγική της Λισσασβόνας, το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2010», η στρατηγική eEurope και τόσες άλλες δράσεις έχουν κεντρικό σημείο αναφοράς τις ΤΠΕ και θεωρούν ότι αυτός είναι ο βασικός μοχλός ανάπτυξης. Η εγκάρσια δράση του Προγράμματος Διά Βίου Μάθησης 2007 – 2013 στόχο έχει «την ανάπτυξη καινοτόμου περιεχομένου, υπηρεσιών και παιδαγωγικών προτύπων» που βασίζονται στις ΤΠΕ. Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες έχουν, εδώ και χρόνια, την πληροφορική ενταγμένη ως αυτόνομο μάθημα. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον θεωρούμε ότι οι μαθητές μας δεν έχουν ανάγκη το μάθημα της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο; Θα συμφωνήσω με την πρόταση της ΠΕΚΑΠ κι ελπίζω κι εγώ με τη σειρά μου ότι «το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου θα δώσει την ευκαιρία να διαμορφωθούν οι βάσεις για ένα σύγχρονο σχολείο που θα παρέχει στο μαθητή την απαραίτητη Πληροφορική Παιδεία για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της "Εποχής της Πληροφορίας" ως μελλοντικός Πολίτης, Επιστήμονας και Επαγγελματίας, ως ισότιμος συμμέτοχος στην Κοινωνία της Γνώσης που διαμορφώνεται.»