• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΚΑΝΕΛΛΙΑ' | 28 Νοεμβρίου 2009, 18:55

    Η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στελεχώνεται σήμερα από καθηγητές που δεν έχουν σπουδάσει εκπαιδευτικοί. Έχουν σπουδάσει μαθηματικοί, φιλόλογοι, φυσικοί κ.λ.π. αλλά όχι εκπαιδευτικοί, με αποτέλεσμα όλοι οι απόφοιτοι των λεγόμενων "καθηγητικών" σχολών να θεωρούνται αυτοδίκαια και αυτονόητα υποψήφιοι εκπαιδευτικοό και να δημιουργείται το εκρηκτικό πρόβλημα της μεγάλης προσφοράς και της μικρής απορρόφησης (λίστες, επετηρίδες, ενιαίοι πίνακες κ.λ.π). Όλοι οι υπουργοί Παιδείας των τελευταίων δεκαετιών προσπαθούν να ρυθμίσουν το πρόβλημα αλλάζοντας τους πίνακες ή θέτοντας σε αυτούς διαφορετικά κριτήρια. Αποφεύγουν να κάνουν το αυτονόητο που είναι σε κάθε "καθηγητική" σχολή να καθιερωθεί διετές μεταπτυχιακό τμήμα αποκλειστικά για υποψήφιους εκπαιδευτικούς το οποίο και να επιμορφώνει τους φοιτητές προετοιμάζοντάς τους αποκλειστικά για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί να προσλαμβάνονται μόνο από αυτά τα τμήματα έτσι ώστε και να έχουν την πρέπουσα κατάρτιση και τους αναβαθμισμένους τίτλους σπουδών. Μέχρι τότε, το κράτος που πρέπει να λειτουργεί με συνέπεια και συνέχεια, οφείλει να διορίσει όλους όσοι είναι ενταγμένοι στους υπάρχοντες πίνακες.