Με δεδομένη την μονοπώλιση της επικαιρότητας, εγχώριας και διεθνούς, από οικονομικά θέματα, θεωρώ ότι η οικονομική γνώση που παρέχεται με το νέο σχέδιο είναι ανεπαρκής.
Προτείνω για την Α Λυκείου και τη Β Λυκείου διακριτά μαθήματα 'Αρχές Οικονομίας δύο και μία ώρα αντίστοιχα ώστε να λαμβάνουν βασικές οικονομικές γνώσεις όλοι οι μαθητές δεδομένου ότι όσοι ακολουθήσουν τη Θεωρητική και τη Θετική ομάδα προσανατολισμού στη Γ Λυκείου δεν ξαναέρχονται σε επαφή με Οικονομικά μαθήματα.
Επίσης στις ερευνητικές Εργασίες θα πρέπει να υπάρχει ειδική ομάδα θεμάτων Οικονομικού ενδιαφέροντος.
Όσον αφορά τη Γ Λυκείου δε μπορώ να καταλάβω τη σκοπιμότητα να παρακολουθούν και να εξετάζονται υποψήφιοι των 100 περίπου Οικονομικών σχολών στα ίδια μαθήματα που θα εξετάζονται οι υποψήφιοι 10 περίπου σχολών πολιτικών επιστημών και να εξισώνονται οι ώρες της Οικονομίας με τις ώρες του μαθήματος 'Στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών', ενώ η διδασκαλία των μαθηματικών είναι 8 ώρες.
Δηλαδή σε μια Οικονομική κυρίως κατεύθυνση 6 ώρες μόνο Οικονομία;
Πιστεύω ότι γιά τους υποψήφιους Οικονομικών σχολών και Αστυνομίας το μάθημα 'Στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών'θα πρέπει να αντικατασταθεί από το ήδη υπάρχον μάθημα 'Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης' μάθημα απαραίτητο τόσο για τους μέλλοντες φοιτητές Οικονομικών Σχολών όσο και για τους μέλλοντες φοιτητές Αστυνομικών σχολών, που θεωρώ προφανές ότι θα παραμείνουν σε αυτή την ομάδα προσανατολισμού.
Με τιμή
Παναγιώτης Μητακίδης
Με δεδομένη την μονοπώλιση της επικαιρότητας, εγχώριας και διεθνούς, από οικονομικά θέματα, θεωρώ ότι η οικονομική γνώση που παρέχεται με το νέο σχέδιο είναι ανεπαρκής. Προτείνω για την Α Λυκείου και τη Β Λυκείου διακριτά μαθήματα 'Αρχές Οικονομίας δύο και μία ώρα αντίστοιχα ώστε να λαμβάνουν βασικές οικονομικές γνώσεις όλοι οι μαθητές δεδομένου ότι όσοι ακολουθήσουν τη Θεωρητική και τη Θετική ομάδα προσανατολισμού στη Γ Λυκείου δεν ξαναέρχονται σε επαφή με Οικονομικά μαθήματα. Επίσης στις ερευνητικές Εργασίες θα πρέπει να υπάρχει ειδική ομάδα θεμάτων Οικονομικού ενδιαφέροντος. Όσον αφορά τη Γ Λυκείου δε μπορώ να καταλάβω τη σκοπιμότητα να παρακολουθούν και να εξετάζονται υποψήφιοι των 100 περίπου Οικονομικών σχολών στα ίδια μαθήματα που θα εξετάζονται οι υποψήφιοι 10 περίπου σχολών πολιτικών επιστημών και να εξισώνονται οι ώρες της Οικονομίας με τις ώρες του μαθήματος 'Στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών', ενώ η διδασκαλία των μαθηματικών είναι 8 ώρες. Δηλαδή σε μια Οικονομική κυρίως κατεύθυνση 6 ώρες μόνο Οικονομία; Πιστεύω ότι γιά τους υποψήφιους Οικονομικών σχολών και Αστυνομίας το μάθημα 'Στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών'θα πρέπει να αντικατασταθεί από το ήδη υπάρχον μάθημα 'Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης' μάθημα απαραίτητο τόσο για τους μέλλοντες φοιτητές Οικονομικών Σχολών όσο και για τους μέλλοντες φοιτητές Αστυνομικών σχολών, που θεωρώ προφανές ότι θα παραμείνουν σε αυτή την ομάδα προσανατολισμού. Με τιμή Παναγιώτης Μητακίδης