Με λύπη διαπιστώνουμε ότι το μάθημα της φυσικής αγωγής υποβαθμίζεται και άλλο στο σχολείο του 21ου αιώνα. Σε όλα τα ξένα κράτη (πρότυπο Φιλανδίας) η μέρα αρχίζει με το μάθημα της γυμναστικής σαν αναπόσπαστο μέρος της σχολικής ζωής. Εισάγετε καινούργιο πεδίο με τις στρατιωτικές σχολές ενώ παράλληλα μειώνετε κατά μία ώρα τη φυσική αγωγή στη Β’ λυκείου, ενώ ίσως θα έπρεπε να είναι αυξημένη έστω και κατ επιλογή στη Γ’ λυκείου.
Η ψυχολογική επιβάρυνση των παιδιών από ένα εξετασιοκεντρικό λύκειο είναι δεδομένη. μήπως σε ένα γενικό λύκειο όπως θέλουμε να το ονομάζουμε, κάποια μαθήματα δεν είναι δευτερεύοντα; Επίσης μήπως θα έπρεπε να επανέλθει το μάθημα του ΣΕΠ όπου τα παιδιά θα έπρεπε ίσως να αναζητήσουν βοήθεια για να αναζητήσουν το δρόμο τους;
Με λύπη διαπιστώνουμε ότι το μάθημα της φυσικής αγωγής υποβαθμίζεται και άλλο στο σχολείο του 21ου αιώνα. Σε όλα τα ξένα κράτη (πρότυπο Φιλανδίας) η μέρα αρχίζει με το μάθημα της γυμναστικής σαν αναπόσπαστο μέρος της σχολικής ζωής. Εισάγετε καινούργιο πεδίο με τις στρατιωτικές σχολές ενώ παράλληλα μειώνετε κατά μία ώρα τη φυσική αγωγή στη Β’ λυκείου, ενώ ίσως θα έπρεπε να είναι αυξημένη έστω και κατ επιλογή στη Γ’ λυκείου. Η ψυχολογική επιβάρυνση των παιδιών από ένα εξετασιοκεντρικό λύκειο είναι δεδομένη. μήπως σε ένα γενικό λύκειο όπως θέλουμε να το ονομάζουμε, κάποια μαθήματα δεν είναι δευτερεύοντα; Επίσης μήπως θα έπρεπε να επανέλθει το μάθημα του ΣΕΠ όπου τα παιδιά θα έπρεπε ίσως να αναζητήσουν βοήθεια για να αναζητήσουν το δρόμο τους;