Το γεγονός ότι στην Ελλάδα του 2013 απαλείφεται η Πληροφορική από τις τάξεις που θα έπρεπε να επιβάλλεται να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα με εκπλήσσει δυσάρεστα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους παιδεία 21ου αιώνα θέλουμε, Είμαι μητέρα παιδιών του δημοτικού σχολείου, δεν επιθυμώ , και σε κάθε περίπτωση, δεν θεωρώ απαραίτητο τα παιδιά μου στο Δημοτικό να μάθουν να χειρίζονται Η/Υ. Αντίθετα, και μάλιστα δεδομένων των συνθηκών, θεωρώ ότι επιβάλλεται στο Λύκειο, και ειδικά στις τελευταίες τάξεις του, το μάθημα της Πληροφορικής να είναι το πιο σημαντικό, αφού χωρίς αυτό, επαγγελματικά δεν μπορεί να προχωρήσει κάποιος, αλλά πλέον τα παιδιά έχουν και το ενδιαφέρον και την ωριμότητα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το μάθημα αυτό και να προφυλαχθούν από τους πιθανούς κινδύνους.
Θα πρέπει δηλαδή να πληρώσουμε έξω χρήματα για φροντιστήρια Η/Υ;
Ποιον εξυπηρετεί αυτή η αλλαγή; πάντως όχι τα παιδιά και σίγουρα όχι τους γονείς ...
Για ποια κοινωνία της πληροφορίας μιλάμε και για ποιο νέο σχολείο; πάρτε το πίσω!!
Το γεγονός ότι στην Ελλάδα του 2013 απαλείφεται η Πληροφορική από τις τάξεις που θα έπρεπε να επιβάλλεται να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα με εκπλήσσει δυσάρεστα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους παιδεία 21ου αιώνα θέλουμε, Είμαι μητέρα παιδιών του δημοτικού σχολείου, δεν επιθυμώ , και σε κάθε περίπτωση, δεν θεωρώ απαραίτητο τα παιδιά μου στο Δημοτικό να μάθουν να χειρίζονται Η/Υ. Αντίθετα, και μάλιστα δεδομένων των συνθηκών, θεωρώ ότι επιβάλλεται στο Λύκειο, και ειδικά στις τελευταίες τάξεις του, το μάθημα της Πληροφορικής να είναι το πιο σημαντικό, αφού χωρίς αυτό, επαγγελματικά δεν μπορεί να προχωρήσει κάποιος, αλλά πλέον τα παιδιά έχουν και το ενδιαφέρον και την ωριμότητα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το μάθημα αυτό και να προφυλαχθούν από τους πιθανούς κινδύνους. Θα πρέπει δηλαδή να πληρώσουμε έξω χρήματα για φροντιστήρια Η/Υ; Ποιον εξυπηρετεί αυτή η αλλαγή; πάντως όχι τα παιδιά και σίγουρα όχι τους γονείς ... Για ποια κοινωνία της πληροφορίας μιλάμε και για ποιο νέο σχολείο; πάρτε το πίσω!!