Σε όλες τις σύγχρονες χώρες όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, ΗΠΑ κ.ά. το εκπαιδευτικό σύστημα καλλιεργεί την υπολογιστική/αλγοριθμική σκέψη στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η Ελλάδα πρωτοπορεί για άλλη μια φορά ακολουθώντας τα συμφέροντα των σοφών δεινοσαύρων των επιστημών του μεσαίωνα και της αναγέννησης. Δυστυχώς τα συμφέροντα αυτά δεν θέλουν να αποδεχτούν ότι η Επιστήμη των υπολογιστών είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ υψηλότερης σημασίας και υψηλής προστιθέμενης αξίας. Εσκεμμένα θέλουν η πληροφορική να διδάσκεται μόνο ως συμπληρωματικό εργαλείο των υπαρχουσών επιστημών. Απλά τραγικό...
Σε όλες τις σύγχρονες χώρες όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, ΗΠΑ κ.ά. το εκπαιδευτικό σύστημα καλλιεργεί την υπολογιστική/αλγοριθμική σκέψη στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η Ελλάδα πρωτοπορεί για άλλη μια φορά ακολουθώντας τα συμφέροντα των σοφών δεινοσαύρων των επιστημών του μεσαίωνα και της αναγέννησης. Δυστυχώς τα συμφέροντα αυτά δεν θέλουν να αποδεχτούν ότι η Επιστήμη των υπολογιστών είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ υψηλότερης σημασίας και υψηλής προστιθέμενης αξίας. Εσκεμμένα θέλουν η πληροφορική να διδάσκεται μόνο ως συμπληρωματικό εργαλείο των υπαρχουσών επιστημών. Απλά τραγικό...