Η πληροφορική μεταμορφώνει την κοινωνία μας με τρόπους που είναι τόσο σημαντικοί όσο και οι αλλαγές που προκλήθηκαν από τη φυσική και τη χημεία κατά την διάρκεια των δύο προηγούμενων αιώνων. Πράγματι, δεν υπάρχει σχεδόν μια πτυχή της ζωής μας που δεν έχει ήδη επηρεαστεί, ή ακόμα αλλάξει, από την ψηφιακή τεχνολογία. Δεδομένης της σημασίας των υπολογιστών στη σύγχρονη κοινωνία, είναι κάπως παράδοξο το γεγονός ότι υπάρχει τόσο μικρή γνώση σχετικά με τις θεμελιώδεις έννοιες της πληροφορικής.
Ένας λόγος για τη σχετική έλλειψη εκτίμησης της πληροφορικής είναι η άγνοια ή η παρανόηση του τι είναι πληροφορική. Αυτό που συχνά συμβαίνει είναι να πιστεύεται ότι είναι απλώς η χρήση πακέτων λογισμικού.
Με τον παρόν νομοσχέδιο η πληροφορική καταργείται από το Λύκειο, μη δίνοντας στους μαθητές μας την δυνατότητα για εμβάθυνση και ουσιαστική κατανόηση των αρχών της πληροφορικής. Οι μαθητές του λυκείου πρέπει να μετατραπούν από χρήστες λογισμικών σε δημιουργούς λογισμικών, αναπτύσσοντας έτσι μεταγνωστικές δεξιότητες. Συνεπώς, θα πρότεινα την αλλαγή του παρόντος νομοσχεδίου εντάσσοντας υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής στην Α και Β Λυκείου καθώς και του μαθήματος του Προγραμματισμού στην Γ Λυκείου. Τα παιδιά μας αξίζουν να γίνουν κοινωνοί της πληροφορικής κουλτούρας και παιδείας.
Η πληροφορική μεταμορφώνει την κοινωνία μας με τρόπους που είναι τόσο σημαντικοί όσο και οι αλλαγές που προκλήθηκαν από τη φυσική και τη χημεία κατά την διάρκεια των δύο προηγούμενων αιώνων. Πράγματι, δεν υπάρχει σχεδόν μια πτυχή της ζωής μας που δεν έχει ήδη επηρεαστεί, ή ακόμα αλλάξει, από την ψηφιακή τεχνολογία. Δεδομένης της σημασίας των υπολογιστών στη σύγχρονη κοινωνία, είναι κάπως παράδοξο το γεγονός ότι υπάρχει τόσο μικρή γνώση σχετικά με τις θεμελιώδεις έννοιες της πληροφορικής. Ένας λόγος για τη σχετική έλλειψη εκτίμησης της πληροφορικής είναι η άγνοια ή η παρανόηση του τι είναι πληροφορική. Αυτό που συχνά συμβαίνει είναι να πιστεύεται ότι είναι απλώς η χρήση πακέτων λογισμικού. Με τον παρόν νομοσχέδιο η πληροφορική καταργείται από το Λύκειο, μη δίνοντας στους μαθητές μας την δυνατότητα για εμβάθυνση και ουσιαστική κατανόηση των αρχών της πληροφορικής. Οι μαθητές του λυκείου πρέπει να μετατραπούν από χρήστες λογισμικών σε δημιουργούς λογισμικών, αναπτύσσοντας έτσι μεταγνωστικές δεξιότητες. Συνεπώς, θα πρότεινα την αλλαγή του παρόντος νομοσχεδίου εντάσσοντας υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής στην Α και Β Λυκείου καθώς και του μαθήματος του Προγραμματισμού στην Γ Λυκείου. Τα παιδιά μας αξίζουν να γίνουν κοινωνοί της πληροφορικής κουλτούρας και παιδείας.