Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στη διδασκαλία του μαθήματος της Φιλοσοφίας σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος δεδομένου ότι ζούμε στη χώρα που γέννησε τη Φιλοσοφία και τον Πολιτισμό. Ακόμη θα πρέπει να συμβαδίζουμε με τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα στα οποία δίνεται προτεραιότητα στο συγκεριμένο μάθημα διότι αποσκοπούν στη διαμόρφωση δημοκρατικών πολιτών με ανεπτυγμένο τον κριτικό στοχασμό και την ελεύθερη συνείδηση. Άλλωστε απέναντι στην τεχνοκρατικό τρόπο σκέψης θα πρέπει να υπάρχει και ένα αντίβαρο και αυτό είναι η φιλοσοφική σκέψη, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη του δημοκρατικού διαλόγου.
Ως εκτούτου προτείνω Επίσης να προστεθούν ώρες διδασκαλίας του μαθήματος Φιλοσοφίας και στην ΄Α Λυκείου και να διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα σε όλες τις βαθμίδες από πτυχιούχους Φιλοσοφίας και όχι από Φιλολόγους γενικά.
Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στη διδασκαλία του μαθήματος της Φιλοσοφίας σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος δεδομένου ότι ζούμε στη χώρα που γέννησε τη Φιλοσοφία και τον Πολιτισμό. Ακόμη θα πρέπει να συμβαδίζουμε με τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα στα οποία δίνεται προτεραιότητα στο συγκεριμένο μάθημα διότι αποσκοπούν στη διαμόρφωση δημοκρατικών πολιτών με ανεπτυγμένο τον κριτικό στοχασμό και την ελεύθερη συνείδηση. Άλλωστε απέναντι στην τεχνοκρατικό τρόπο σκέψης θα πρέπει να υπάρχει και ένα αντίβαρο και αυτό είναι η φιλοσοφική σκέψη, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη του δημοκρατικού διαλόγου. Ως εκτούτου προτείνω Επίσης να προστεθούν ώρες διδασκαλίας του μαθήματος Φιλοσοφίας και στην ΄Α Λυκείου και να διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα σε όλες τις βαθμίδες από πτυχιούχους Φιλοσοφίας και όχι από Φιλολόγους γενικά.