Είναι αδιανόητο σε ένα σύγχρονο Λύκειο να απουσιάζει η Πληροφορική Παιδεία. Αντί του εξοβελισμού της (για ευνόητους λόγους), οι ιθύνοντες θα πρέπει να επανεξετάσουν την ορθότερη εισαγωγή της ως μάθημα Γενικής Παιδείας (και όχι επιλογής) σε όλες τις τάξεις του Νέου Γεν. Λυκείου. Επιπρόσθετα το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον εξακολουθεί... να είναι άκρως απαραίτητο στους μαθητές που θα ακολουθήσουν ανώτατες τεχνολογικές σπουδές αλλά και ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους ακολουθήσουν θετικές ή οικονομικές σπουδές όπου περιλαμβάνονται πληθώρα μαθημάτων Πληροφορικής. Μπορεί λοιπόν να συμπεριλαμβάνεται στο νέο πρόγραμμα σπουδών το μάθημα Επιστήμη Υπολογιστών και να καθορίζεται ανά πανεπιστημιακό τμήμα σε ποιο μάθημα θα εξεταστεί ο υποψήφιος (Χημεία ή Επιστήμη Υπολογιστών) για την είσοδο σε αυτό.
Το να επανεισαχθεί πάλι το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής ως επιλογής στην Α' Λυκείου (αλήθεια γιατί καταργήθηκε πριν 2 χρόνια;) είναι μια παλινωδία που ρίχνει στάχτη στα μάτια του κόσμου και των μαθητών για να μη φανεί το απίστευτο του πράγματος ότι εξαφανίζεται η πραγματική Πληροφορική Παιδεία από το εκπαιδευτικό σύστημα στην καταλληλότερη και ωριμότερη ηλικιακά να τη δεχτεί βαθμίδα.
Είναι αδιανόητο σε ένα σύγχρονο Λύκειο να απουσιάζει η Πληροφορική Παιδεία. Αντί του εξοβελισμού της (για ευνόητους λόγους), οι ιθύνοντες θα πρέπει να επανεξετάσουν την ορθότερη εισαγωγή της ως μάθημα Γενικής Παιδείας (και όχι επιλογής) σε όλες τις τάξεις του Νέου Γεν. Λυκείου. Επιπρόσθετα το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον εξακολουθεί... να είναι άκρως απαραίτητο στους μαθητές που θα ακολουθήσουν ανώτατες τεχνολογικές σπουδές αλλά και ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους ακολουθήσουν θετικές ή οικονομικές σπουδές όπου περιλαμβάνονται πληθώρα μαθημάτων Πληροφορικής. Μπορεί λοιπόν να συμπεριλαμβάνεται στο νέο πρόγραμμα σπουδών το μάθημα Επιστήμη Υπολογιστών και να καθορίζεται ανά πανεπιστημιακό τμήμα σε ποιο μάθημα θα εξεταστεί ο υποψήφιος (Χημεία ή Επιστήμη Υπολογιστών) για την είσοδο σε αυτό. Το να επανεισαχθεί πάλι το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής ως επιλογής στην Α' Λυκείου (αλήθεια γιατί καταργήθηκε πριν 2 χρόνια;) είναι μια παλινωδία που ρίχνει στάχτη στα μάτια του κόσμου και των μαθητών για να μη φανεί το απίστευτο του πράγματος ότι εξαφανίζεται η πραγματική Πληροφορική Παιδεία από το εκπαιδευτικό σύστημα στην καταλληλότερη και ωριμότερη ηλικιακά να τη δεχτεί βαθμίδα.