Η κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο μας πηγαίνει τριάντα χρόνια πίσω. Η χώρα μας έχει βγάλει πολλούς αξιόλογους επιστήμονες στο χώρο της Πληροφορικής (Ι. Σηφάκης - Turing award, αντίστοιχο με το βραβείο Νόμπελ, Χ. Παπαδημητρίου, Καθηγητής στο Berkeley και ένας από τους κορυφαίους επιστήμονες Θεωρητικής Πληροφορικής στον κόσμο, και πάρα πολλούς άλλους εξαιρετικά επιτυχημένους και διεθνούς εμβέλειας επιστήμονες).
Η Πληροφορική είναι μια επιστήμη στην οποία η χώρα μας μπορεί και πρέπει να παίξει ένα σημαντικό ρόλο. Πώς θα γίνει όμως αυτό αν η πολιτεία την αντιμετωπίζει ως δεξιότητα και όχι ως θετική επιστήμη; Γιατί να ακολουθήσει ένας μαθητής πανεπιστημιακές σπουδές σε Πληροφορική αν έχει χάσει εντελώς επαφή με το αντικείμενο από την Α' Λυκείου;
Η κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο μας πηγαίνει τριάντα χρόνια πίσω. Η χώρα μας έχει βγάλει πολλούς αξιόλογους επιστήμονες στο χώρο της Πληροφορικής (Ι. Σηφάκης - Turing award, αντίστοιχο με το βραβείο Νόμπελ, Χ. Παπαδημητρίου, Καθηγητής στο Berkeley και ένας από τους κορυφαίους επιστήμονες Θεωρητικής Πληροφορικής στον κόσμο, και πάρα πολλούς άλλους εξαιρετικά επιτυχημένους και διεθνούς εμβέλειας επιστήμονες). Η Πληροφορική είναι μια επιστήμη στην οποία η χώρα μας μπορεί και πρέπει να παίξει ένα σημαντικό ρόλο. Πώς θα γίνει όμως αυτό αν η πολιτεία την αντιμετωπίζει ως δεξιότητα και όχι ως θετική επιστήμη; Γιατί να ακολουθήσει ένας μαθητής πανεπιστημιακές σπουδές σε Πληροφορική αν έχει χάσει εντελώς επαφή με το αντικείμενο από την Α' Λυκείου;