Υπάρχουν περίπου 40 τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ – ΤΕΙ.
Θα έπρεπε να υπάρχει μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο πχ Αλγοριθμική (δηλαδή εκμάθηση τρόπου σκέψης)
στις «β) Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες»
με «δυνατότητα καθορισμού του συντελεστή βαρύτητας στο συγκεκριμένο μάθημα μετά από πρόταση της γενικής συνέλευσης των αρμόδιων Τμημάτων».
Γιατί ένα μάθημα αλγοριθμικής είναι απαραίτητο στο Λύκειο (κοιτάξτε το βίντεο) :
http://singularityhub.com/2013/02/28/tech-giants-promote-video-with-a-simple-message-kids-need-to-learn-programming/
Υπάρχουν περίπου 40 τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ – ΤΕΙ. Θα έπρεπε να υπάρχει μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο πχ Αλγοριθμική (δηλαδή εκμάθηση τρόπου σκέψης) στις «β) Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες» με «δυνατότητα καθορισμού του συντελεστή βαρύτητας στο συγκεκριμένο μάθημα μετά από πρόταση της γενικής συνέλευσης των αρμόδιων Τμημάτων». Γιατί ένα μάθημα αλγοριθμικής είναι απαραίτητο στο Λύκειο (κοιτάξτε το βίντεο) : http://singularityhub.com/2013/02/28/tech-giants-promote-video-with-a-simple-message-kids-need-to-learn-programming/