Ο τομέας Δομικών Έργων είναι ο μόνος τομέας στον οποίο δεν αντιστοιχεί κάποιο προπαρασκευαστικό μάθημα στην Α τάξη για να προϊδεάζει τους μαθητές για το τι θα συναντήσουν στον τομέα αυτό.
Επιβάλλεται να διορθωθεί άμεσα η αδικία αυτή για να μην αρχίσουμε «στραβά» στο Νέο μας Επαγγελματικό Λύκειο.
Θεωρώ λοιπόν αναγκαία και προτείνω την εισαγωγή του
Μαθήματος στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών
της Α΄ τάξης το μάθημα:
«Αρχές σχεδιασμού και κατασκευής δομικών έργων»
το μάθημα αυτό μπορεί να εισάγει τον μαθητή σε περιοχές όπως:
γνωριμία με τα δομικό χάλυβα και με το σκυρόδεμα.
ανάλυση – σύνθεση δομικών έργων,
καταπονήσεις διαφόρων μελών, δομικών έργων.
Τρόπος οπλισμού των διαφόρων μελών ενός δομικού έργου (ποιοτική προσέγγιση)
Τρόποι ελέγχου της αντοχής ενός δομικού έργου.
καθώς και στη σχετική ορολογία
Επίσης μπορεί να εισάγει και στις
βασικές αρχές περιβαλλοντικού σχεδιασμού τους.
Κατόπιν αυτών προτείνω την αναμόρφωση του ωρολόγιου προγράμματος της Α τάξης της ομάδας προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών ως εξής:
1.Αρχές Μηχανολογίας (2ώρες )
2. Αρχές Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας (3 ώρες)
3. Αρχές σχεδιασμού και κατασκευής δομικών έργων (2ώρες )
3. Τεχνικό Σχέδιο (3 ώρες)
4. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός –
Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια & Υγιεινή (1 ώρες)
5. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (2ώρες )
Ο τομέας Δομικών Έργων είναι ο μόνος τομέας στον οποίο δεν αντιστοιχεί κάποιο προπαρασκευαστικό μάθημα στην Α τάξη για να προϊδεάζει τους μαθητές για το τι θα συναντήσουν στον τομέα αυτό. Επιβάλλεται να διορθωθεί άμεσα η αδικία αυτή για να μην αρχίσουμε «στραβά» στο Νέο μας Επαγγελματικό Λύκειο. Θεωρώ λοιπόν αναγκαία και προτείνω την εισαγωγή του Μαθήματος στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης το μάθημα: «Αρχές σχεδιασμού και κατασκευής δομικών έργων» το μάθημα αυτό μπορεί να εισάγει τον μαθητή σε περιοχές όπως: γνωριμία με τα δομικό χάλυβα και με το σκυρόδεμα. ανάλυση – σύνθεση δομικών έργων, καταπονήσεις διαφόρων μελών, δομικών έργων. Τρόπος οπλισμού των διαφόρων μελών ενός δομικού έργου (ποιοτική προσέγγιση) Τρόποι ελέγχου της αντοχής ενός δομικού έργου. καθώς και στη σχετική ορολογία Επίσης μπορεί να εισάγει και στις βασικές αρχές περιβαλλοντικού σχεδιασμού τους. Κατόπιν αυτών προτείνω την αναμόρφωση του ωρολόγιου προγράμματος της Α τάξης της ομάδας προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών ως εξής: 1.Αρχές Μηχανολογίας (2ώρες ) 2. Αρχές Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας (3 ώρες) 3. Αρχές σχεδιασμού και κατασκευής δομικών έργων (2ώρες ) 3. Τεχνικό Σχέδιο (3 ώρες) 4. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια & Υγιεινή (1 ώρες) 5. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (2ώρες )