Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 28 Νοεμβρίου 2009, 19:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
14 χρόνια ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου και μία εκ των καθηγητριών. Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης στην Αγγλία. Υποψήφια διδάκτωρ στη Σορβόννη σε θέματα γλωσσικής πολιτικής. Διορισθείσα με ΑΣΕΠ με την πρώτη με πολύ υψηλή βαθμολογία. Διδακτική προϋπηρεσία 3 χρόνια. Συνολική διδακτική εμπειρία 17 χρόνια. Στα 3 χρόνια στο δημόσιο σχολείο συντόνισα ένα Comenius-ανταλλαγής μαθητών, τρία διασχολικά προγράμματα με 20 σχολεία και 30 συναδέλφους και δεν θυμάμαι πόσα παιδιά και ήμουν υπεύθυνη σε 4 ενδοσχολικά. Συγχρόνως έκανα κανονικό μάθημα, επιπέδου φροντιστηρίου, με πολλές ώρες προετοιμασίας, το οποίο έβλεπα πως απέδιδε. Άριστη γνώση δύο ξένων γλωσσών και καλή άλλων δύο. Τα σεμινάρια και τις επιμορφώσεις στο εξωτερικό, που τις πλήρωσα η ίδια δεν τα υπολογίζω. Σχέσεις με παιδιά, γονείς, πλειοψηφία συναδέλφων άριστες. Όποια εμπειρία και γνώσεις διοικητικές και διδακτικές είχα αποκομίσει τις εφάρμοσα στο σχολείο αναλαμβάνοντας ευθύνες και δράσεις που δεν είχαν αναλάβει συνάδελφοι με 20 και 30 χρόνια, που ήταν δ/ντές και υποδ/ντές και μας έβλεπαν ως νεοσύλλεκτους.Οι συγκεκριμένοι δε (όχι όλοι) έχοντας δουλέψει αποκλειστικά στο Δημόσιο έιχαν αναπτύξει δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, ήταν ευθυνόφοβοι και είχαν τη νοοτροπία "μη μου τους κύκλους τάραττε" Αντίστοιχα προσόντα, εμπειρία και ικανότητες έχει πλήθος συναδέλφων, κάτι που φαίνεται στα σχολεία. Κανείς ωστόσο από εμάς δεν μπορεί να διεκδικήσει διοικητική θέση, γιατί η προϋπηρεσία στο Δημόσιο είναι πολύ μικρή σύμφωνα με τους ως τώρα νόμους. Το πρόβλημα είναι πως αφενός δεν αντέχουμε άλλο να δουλεύουμε έχοντας από πάνω μας άσχετους και κομπλεξικούς, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις μπλοκάρουν το έργο μας ή κάνουν κανονικό πόλεμο. Δεν μπορούμε άλλο να φθειρόμαστε με επαρχιακές και δημοσιοϋπαλληλικές νοοτροπίες, που το μόνο που καταφέρνουν είναι να βλάψουν το σχολείο. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Το ποσοστό των εκπαιδευτικών αυτή της κατηγορίας είναι μεγάλο. Η πλειοψηφία στη Β/θμια διορίζεται μετά τα 30-35 και ως τότε δεν είμαστε άνεργοι. Δεν μπορεί να ξεκινάμε από το μηδέν, να διαγράφονται τόσα χρόνια σκληρής δουλειάς στο ίδιο αντικείμενο και να βρισκόμαστε να έχουμε ανώτερους τους κατώτερους. Μας απογοητεύει και μας πνίγει κάθε διάθεση. Φροντίστε να κάνετε κάτι για αυτό εάν θέλετε να βελτιωθούν τα σχολεία.