Όπως φαίνεται η διδασκαλία της αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού θεωρείται περιττή από το σχολείο που περιγράφεται στο σχέδιο.
Στο σχολείο των επομένων δεκαετιών δεν υπάρχει μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών-= Αλγοριθμικής, εξοβελίζοντας από το Λύκειο το μάθημα που αναπτύσσει την αναλυτική και συνθετική σκέψη των μαθητών.
Την δεκαετία του 70 οι υποψήφιοι των Πολυτεχνικών σχολών και των Πανεπιστημιακών Σχολών Θετικής κατεύθυνσης εξετάζονταν σε Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία και Τριγωνομετρία), Φυσική, Έκθεση και Χημεία.
Στα μέσα της δεκαετίας του 10, παρά την ίδρυση δεκάδων τμημάτων Πληροφορικής και την ένταξη μαθημάτων Προγραμματισμού σε εκατοντάδες τμήματα γυρίζουμε ακριβώς στα ίδια: Μαθηματικά, Φυσική, Ελληνικά και Χημεία.
Χιλιάδες φοιτητές Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων και ΤΕΙ δεν θα έχουν διδαχθεί και δεν θα έχουν εξεταστεί για την εισαγωγή τους σε τμήματα όπου η διδασκαλία του Προγραμματισμού είναι βασικό μάθημα απαραίτητο για τη επιτυχή συνέχιση των σπουδών τους.
Όπως φαίνεται η διδασκαλία της αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού θεωρείται περιττή από το σχολείο που περιγράφεται στο σχέδιο. Στο σχολείο των επομένων δεκαετιών δεν υπάρχει μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών-= Αλγοριθμικής, εξοβελίζοντας από το Λύκειο το μάθημα που αναπτύσσει την αναλυτική και συνθετική σκέψη των μαθητών. Την δεκαετία του 70 οι υποψήφιοι των Πολυτεχνικών σχολών και των Πανεπιστημιακών Σχολών Θετικής κατεύθυνσης εξετάζονταν σε Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία και Τριγωνομετρία), Φυσική, Έκθεση και Χημεία. Στα μέσα της δεκαετίας του 10, παρά την ίδρυση δεκάδων τμημάτων Πληροφορικής και την ένταξη μαθημάτων Προγραμματισμού σε εκατοντάδες τμήματα γυρίζουμε ακριβώς στα ίδια: Μαθηματικά, Φυσική, Ελληνικά και Χημεία. Χιλιάδες φοιτητές Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων και ΤΕΙ δεν θα έχουν διδαχθεί και δεν θα έχουν εξεταστεί για την εισαγωγή τους σε τμήματα όπου η διδασκαλία του Προγραμματισμού είναι βασικό μάθημα απαραίτητο για τη επιτυχή συνέχιση των σπουδών τους.