1.Σχετικα με τις επιστήμες υγείας να μετονομαστούν σε επιστήμες ζωής και περιβάλλοντος, καθώς είναι και πολλά άλλα πανεπιστημιακά τμήματα που χρήζουν βιολογικού υπόβαθρου.
2. Για λόγους α) ισοτιμιας βαθμού προαγωγής και βαθμού απόλυσης και β) πραγματικών αναγκών των μαθητών νομίζω ότι από τις 8 ώρες μαθηματικών ή βιολογίας της θετικής θα μπορούσαν 2 ώρες μαθηματικά και 2 ώρες βιολογίας να ενταχθούν στα μαθήματα γενικής της Γ΄Λυκείου έτσι ώστε οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων να διδάσκονται μαθηματικά και στατιστική που τους είναι απαραίτητα, καθώς και οικολογια και εξέλιξη - στη βιολογία- που επίσης είναι απαραίτητα στους μαθητές για ανάπτυξη τάσεων ζωής οσον αφορά τις σχέσεις του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον, αλλά και για επιστημονικο εγγραμματισμό όσον αφορά τα θέματα της εξέλιξης.
1.Σχετικα με τις επιστήμες υγείας να μετονομαστούν σε επιστήμες ζωής και περιβάλλοντος, καθώς είναι και πολλά άλλα πανεπιστημιακά τμήματα που χρήζουν βιολογικού υπόβαθρου. 2. Για λόγους α) ισοτιμιας βαθμού προαγωγής και βαθμού απόλυσης και β) πραγματικών αναγκών των μαθητών νομίζω ότι από τις 8 ώρες μαθηματικών ή βιολογίας της θετικής θα μπορούσαν 2 ώρες μαθηματικά και 2 ώρες βιολογίας να ενταχθούν στα μαθήματα γενικής της Γ΄Λυκείου έτσι ώστε οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων να διδάσκονται μαθηματικά και στατιστική που τους είναι απαραίτητα, καθώς και οικολογια και εξέλιξη - στη βιολογία- που επίσης είναι απαραίτητα στους μαθητές για ανάπτυξη τάσεων ζωής οσον αφορά τις σχέσεις του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον, αλλά και για επιστημονικο εγγραμματισμό όσον αφορά τα θέματα της εξέλιξης.