Παρ.1:
Υπονοείται εδώ η μετατροπή της προαιρετικής Πρακτικής Άσκησης των αποφοίτων ΙΕΚ, σε υποχρεωτική (για όλους). Είναι αντιληπτό ότι αυτό θα συμπαρασύρει μεγάλο φόρτο διαχείρισης στα ΙΕΚ (σε συνδυασμό και με τα προβλεπόμενα διαχειριστικά καθήκοντα της παρ.6)
Παρ.2:
Προβλέπεται δωρεάν φοίτηση. Τότε :
ποια η σχέση και η τύχη της Επιταγής Αρχικής Επαγ. Κατάρτισης (Voucher) (ΕΣΠΑ έως 2015);
Υπάρχει ανακολουθία με τα όσα αναφέρονται στο Αρθ.26 παρ.27α) «περί οικονομικών υποχρεώσεων εκπαιδευομένων..»
Παρ.3:
Να αποσαφηνιστούν από τώρα η στοχοθεσία και το πλαίσιο των Πειραματικών ΙΕΚ.
Παρ.5:
Να υπάρξει σαφέστερη διατύπωση της παραγράφου. Επιπλέον:
Οι σπουδαστές των ΙΕΚ θα κάνουν Πρακτική Άσκηση (υποχρεωτική) ή Μαθητεία; Σαφώς ο τρόπος και οι διαδικασίες των δύο αυτών θεσμών διαφέρουν.
Γιατί δεν αξιοποιείται ο υφιστάμενος Κανονισμός Πρακτικών Ασκήσεων των ΙΕΚ (ΦΕΚ 104Β/22-2-96) έστω και τροποποιημένος ως προς την υποχρεωτικότητα της Π.Α.;
Παρ.6:
Αναφέρεται καλώς το «…οριζομένου …συντονιστή Πρακτικής Άσκησης…» αλλά ΔΕΝ αναφέρεται το «αμοιβομένου..» καθότι προβλέπονται επιτόπιοι έλεγχοι του περιβάλλοντος και των συνθηκών Πρακτικής Άσκησης, που σημαίνει μετακινήσεις (ξέχωρα με την υπόλοιπη προβλεπόμενη γραφειοκρατική διαδικασία)
Γιατί δεν αξιοποιείται η (ατονισμένη) οργανωτική δομή πρόσληψης και αποζημίωσης της εποπτείας Πρακτικής Άσκησης των ΙΕΚ;
Παρ.7:
Υπάρχει νοηματικό έλλειμμα στην τελευταία φράση της παραγράφου.
Η δυνατότητα κατανομής της Πρακτικής Άσκησης σε όλα τα εξάμηνα φοίτησης, σε συνδυασμό με την «υποχρεωτικότητα» όλων των σπουδαστών και τον περιορισμό του «ενός έτους» της παραγ. 5 θα επιφέρει:
Μεγάλο διαχειριστικό κόστος στο ΙΕΚ για την παρακολούθηση τους
Αδυναμία πολλών εργαζόμενων το πρωί ενηλίκων σπουδαστών ΙΕΚ για την πραγματοποίηση της και μάλιστα «τμηματικά».
Παρ.8:
Η φράση «..λειτουργία Σχολής Επαγ. Κατάρτισης (ΣΕΚ)» να διορθωθεί σε «..λειτουργία Εσπερινής Σχολής Επαγ. Κατάρτισης (ΣΕΚ)»
Παρ.1: Υπονοείται εδώ η μετατροπή της προαιρετικής Πρακτικής Άσκησης των αποφοίτων ΙΕΚ, σε υποχρεωτική (για όλους). Είναι αντιληπτό ότι αυτό θα συμπαρασύρει μεγάλο φόρτο διαχείρισης στα ΙΕΚ (σε συνδυασμό και με τα προβλεπόμενα διαχειριστικά καθήκοντα της παρ.6) Παρ.2: Προβλέπεται δωρεάν φοίτηση. Τότε : ποια η σχέση και η τύχη της Επιταγής Αρχικής Επαγ. Κατάρτισης (Voucher) (ΕΣΠΑ έως 2015); Υπάρχει ανακολουθία με τα όσα αναφέρονται στο Αρθ.26 παρ.27α) «περί οικονομικών υποχρεώσεων εκπαιδευομένων..» Παρ.3: Να αποσαφηνιστούν από τώρα η στοχοθεσία και το πλαίσιο των Πειραματικών ΙΕΚ. Παρ.5: Να υπάρξει σαφέστερη διατύπωση της παραγράφου. Επιπλέον: Οι σπουδαστές των ΙΕΚ θα κάνουν Πρακτική Άσκηση (υποχρεωτική) ή Μαθητεία; Σαφώς ο τρόπος και οι διαδικασίες των δύο αυτών θεσμών διαφέρουν. Γιατί δεν αξιοποιείται ο υφιστάμενος Κανονισμός Πρακτικών Ασκήσεων των ΙΕΚ (ΦΕΚ 104Β/22-2-96) έστω και τροποποιημένος ως προς την υποχρεωτικότητα της Π.Α.; Παρ.6: Αναφέρεται καλώς το «…οριζομένου …συντονιστή Πρακτικής Άσκησης…» αλλά ΔΕΝ αναφέρεται το «αμοιβομένου..» καθότι προβλέπονται επιτόπιοι έλεγχοι του περιβάλλοντος και των συνθηκών Πρακτικής Άσκησης, που σημαίνει μετακινήσεις (ξέχωρα με την υπόλοιπη προβλεπόμενη γραφειοκρατική διαδικασία) Γιατί δεν αξιοποιείται η (ατονισμένη) οργανωτική δομή πρόσληψης και αποζημίωσης της εποπτείας Πρακτικής Άσκησης των ΙΕΚ; Παρ.7: Υπάρχει νοηματικό έλλειμμα στην τελευταία φράση της παραγράφου. Η δυνατότητα κατανομής της Πρακτικής Άσκησης σε όλα τα εξάμηνα φοίτησης, σε συνδυασμό με την «υποχρεωτικότητα» όλων των σπουδαστών και τον περιορισμό του «ενός έτους» της παραγ. 5 θα επιφέρει: Μεγάλο διαχειριστικό κόστος στο ΙΕΚ για την παρακολούθηση τους Αδυναμία πολλών εργαζόμενων το πρωί ενηλίκων σπουδαστών ΙΕΚ για την πραγματοποίηση της και μάλιστα «τμηματικά». Παρ.8: Η φράση «..λειτουργία Σχολής Επαγ. Κατάρτισης (ΣΕΚ)» να διορθωθεί σε «..λειτουργία Εσπερινής Σχολής Επαγ. Κατάρτισης (ΣΕΚ)»