1.Στο αρθρο 15: Τα ΚΕΔΔΥ έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα αναφορικά με την κατάταξη, εγγραφή, φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα ΕΑΕ, καθώς και για το κατάλληλο πλαίσιο υποστήριξης στο γενικό σχολείο, (προστίθεται λαμβάνοντας υπόψη τις εκθέσεις παρακολούθησης και αξιολόγησης της ενταξιακής πορείας του μαθητή τους στο ειδικό ή στο γενικό σχολείο, από τους σχ. συμβούλους ειδικής και γενικής αγωγής). Όπου υπάρχει διαφωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή, αποφασίζει η Β/θμια ΕΔΕΑ, της οποίας η απόφαση είναι δεσμευτική, (προστίθεται επανακαθιοριζόμενη σε χρονικά διαστήματα, που θα προκύπτουν υποχρεωτικά με γνωμάτευσή της ).
2. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008, τροποποιείται ως εξής: «Τα ΙΠΔ άλλων Υπουργείων συνιστούν αναγνωρισμένο διαγνωστικό και αξιολογικό φορέα και οι γνωματεύσεις τους ισχύουν ακόμη και όταν δεν καθίσταται εφικτή η συμμετοχή σε αυτά εκπαιδευτικού ΕΑΕ. ''
Θεωρώ ότι γνωματεύσεις χωρίς ειδικό παιδαγωγό δεν καλύπτουν το φάσμα μιας τεκμηριωμένης διάγνωσης.
1.Στο αρθρο 15: Τα ΚΕΔΔΥ έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα αναφορικά με την κατάταξη, εγγραφή, φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα ΕΑΕ, καθώς και για το κατάλληλο πλαίσιο υποστήριξης στο γενικό σχολείο, (προστίθεται λαμβάνοντας υπόψη τις εκθέσεις παρακολούθησης και αξιολόγησης της ενταξιακής πορείας του μαθητή τους στο ειδικό ή στο γενικό σχολείο, από τους σχ. συμβούλους ειδικής και γενικής αγωγής). Όπου υπάρχει διαφωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή, αποφασίζει η Β/θμια ΕΔΕΑ, της οποίας η απόφαση είναι δεσμευτική, (προστίθεται επανακαθιοριζόμενη σε χρονικά διαστήματα, που θα προκύπτουν υποχρεωτικά με γνωμάτευσή της ). 2. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008, τροποποιείται ως εξής: «Τα ΙΠΔ άλλων Υπουργείων συνιστούν αναγνωρισμένο διαγνωστικό και αξιολογικό φορέα και οι γνωματεύσεις τους ισχύουν ακόμη και όταν δεν καθίσταται εφικτή η συμμετοχή σε αυτά εκπαιδευτικού ΕΑΕ. '' Θεωρώ ότι γνωματεύσεις χωρίς ειδικό παιδαγωγό δεν καλύπτουν το φάσμα μιας τεκμηριωμένης διάγνωσης.