Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία | 28 Νοεμβρίου 2009, 19:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα του ευαίσθητου έργου μάθησης αλλά και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, απαιτεί ΣΥΝΕΧΗ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ και ΕΓΚΥΡΗ αξιολόγηση του έργου του διδάσκοντος μέσα στην τάξη. Όπως ανέφερα σε προηγούμενο σχόλιό μου, υπηρετώ την εκπαίδευση ως ωρομίσθια και ταυτόχρονα έχω διαπιστώσει τραγελαφικά φαινόμενα συμπεριφοράς και στάσης συναδέλφων απέναντι τόσο σε μαθητές, όσο και σε συναδέλφους και προϊσταμένους τους. Επίσης, διαφωνώ με το κριτήριο του απρόσωπου διαγωνισμού, ο οποίος το μόνο που πιστοποιεί είναι μεμονωμένες ερωτήσεις οι οποίες ορισμένες φορές δεν είναι εφικτό να εφαρμοστούν στη σχολική πραγματικότητα που είναι τόσο σύνθετη και απρόβλεπτη. Προτείνω όχι μόνο αξιολόγηση στη βάση μιας δοκιμαστικής περιόδου 2 ετών, όπου από εκεί και έπειτα θαρρεί κανείς ότι ο εκπαιδευτικός θεωρείται δεδομένο ότι θα εργάζεται σωστά και αποτελεσματικά, αλλά συνεχή αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα, που θα βοηθαέι σε πολιτικές οργανωμένης επιμόρφωσης, αυτοβελτίωσης και φυσικά υπηρεσιακής εξέλιξής του εκπαιδευτικού, ανάλογα με την απόδοσή του. Δεν είναι δυνατό να συνυπάρχει σ'ένα σχολείο ο πολύ εργατικός με αυτόν ο οποίος δεν στέκεται στο ύψος του λειτουργήματός του.Έτσι, το σχολείο δε λειτουργεί με συνέπεια και τάξη. Επίσης νομίζω πως θα έπρεπε να εγκαταλειφθούν "κοινωνικά" κριτήρια, όπως αριθμός τέκνων, διότι δεν ανταποκρίνονται στο ποιον του εκπαιδευτικού θεσμού, και λειτουργούν μόνο ποσοτικά.