Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με Υπουργικές Αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ.
Φυσικά και θα έπρεπε να ισχχύσει ό,τι ισχύει και για την γενική εκπαίδευση αφού με την μαζική προσέλευση των μεταπτυχιακών από Βουλγαρία, Ιταλία κλπ 1ον τα παιδιά τα αναλαμβάνουν άτομα τα οποία δεν έχουν ουσιαστική σχέση με την ειδική αγωγή κι έχουν κάνει απλώς κάποια μαθήματα (αν ήταν παρόντες κι όχι εξ αποστάσεως) για να βρουν δουλειά και 2ον οι απόφοιτοι των 2 τμημάτων με έως και 12ετή εμπειρία στην ειδική αγωγή κινδυνεύουν σε λίγα χρόνια να μείνουν εκτός δουελιάς αφού οι κάτοχοι των μεταπτυχιακών αυτών προηγούνται.Τα μεταπτυχιακά είναι όντως έα επιπλέον προσόν το οποίο όμως θα έπρεπε να μοριοδοτηθεί κι όχι να προηγηθεί από τον βασικό τίτλο σπουδών.
Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με Υπουργικές Αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ. Φυσικά και θα έπρεπε να ισχχύσει ό,τι ισχύει και για την γενική εκπαίδευση αφού με την μαζική προσέλευση των μεταπτυχιακών από Βουλγαρία, Ιταλία κλπ 1ον τα παιδιά τα αναλαμβάνουν άτομα τα οποία δεν έχουν ουσιαστική σχέση με την ειδική αγωγή κι έχουν κάνει απλώς κάποια μαθήματα (αν ήταν παρόντες κι όχι εξ αποστάσεως) για να βρουν δουλειά και 2ον οι απόφοιτοι των 2 τμημάτων με έως και 12ετή εμπειρία στην ειδική αγωγή κινδυνεύουν σε λίγα χρόνια να μείνουν εκτός δουελιάς αφού οι κάτοχοι των μεταπτυχιακών αυτών προηγούνται.Τα μεταπτυχιακά είναι όντως έα επιπλέον προσόν το οποίο όμως θα έπρεπε να μοριοδοτηθεί κι όχι να προηγηθεί από τον βασικό τίτλο σπουδών.