Για τον Τομέα των Δομικών Έργων, εκτός από την ειδικότητα του Σχεδιαστή Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής που υπάρχει στο Σχέδιο Νόμου, προτείνω να προστεθούν και άλλες ειδικότητες όπως:
1.Τεχνικός Βιοκλιματικών Κτιριακών έργων
2.Τεχνικός Συντήρησης, Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων
3.Τεχνικός περιβαλλοντικού σχεδιασμού και επιθεώρησης ανθρωπογενών κατασκευών
4.Τεχνικός έργων υποδομής
5.Τεχνικός διακόσμησης εσωτερικών χώρων
Επίσης προτείνω:
1. Την εισαγωγή του μαθήματος Γραμμικού Σχεδίου στη Β΄ Γενικού Λυκείου ως μάθημα προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών.
2. Στο Γενικό Λύκειο οι μαθητές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στις Αρχιτεκτονικές σχολές και στις αντίστοιχες σχολές των ΑΤΕΙ, με τα μαθήματα του Γραμμικού και του Ελεύθερου Σχεδίου, που είναι Ειδικά Μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, ενταγμένα στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, για να μην οδηγούνται υποχρεωτικά στην παραπαιδεία.
Για τον Τομέα των Δομικών Έργων, εκτός από την ειδικότητα του Σχεδιαστή Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής που υπάρχει στο Σχέδιο Νόμου, προτείνω να προστεθούν και άλλες ειδικότητες όπως: 1.Τεχνικός Βιοκλιματικών Κτιριακών έργων 2.Τεχνικός Συντήρησης, Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων 3.Τεχνικός περιβαλλοντικού σχεδιασμού και επιθεώρησης ανθρωπογενών κατασκευών 4.Τεχνικός έργων υποδομής 5.Τεχνικός διακόσμησης εσωτερικών χώρων Επίσης προτείνω: 1. Την εισαγωγή του μαθήματος Γραμμικού Σχεδίου στη Β΄ Γενικού Λυκείου ως μάθημα προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών. 2. Στο Γενικό Λύκειο οι μαθητές θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στις Αρχιτεκτονικές σχολές και στις αντίστοιχες σχολές των ΑΤΕΙ, με τα μαθήματα του Γραμμικού και του Ελεύθερου Σχεδίου, που είναι Ειδικά Μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, ενταγμένα στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, για να μην οδηγούνται υποχρεωτικά στην παραπαιδεία.