Η γνώση της Αγγλικής ως κοινής γλώσσας διεθνούς επικοινωνίας στις επιστήμες, το εμπόριο και τον τουρισμό και η πιστοποίησή της γνώσης της είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους νέους είτε φοιτούν σε ΓΕΛ είτε σε ΕΠΑΛ. Το νέο πρόγραμμα του Λυκείου χρειάζεται να συνδέσει τη διδασκαλία της Αγγλικής με την πιστοποίησή της και να συμπεριλάβει την προετοιμασία των υποψηφίων που δίνουν Αγγλικά στις Πανελλήνιες ώστε να μην αναγκάζονται οι μαθητές να καταφεύγουν στα φροντιστήρια και οι γονείς -όσοι έχουν- να πληρώνουν. Δεν πρέπει η γνώση της Αγγλικής να γίνει προνόμιο των λίγων που έχουν χρήματα για ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια, για το λόγο αυτό προτείνουμε αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην Α΄ και Β΄ Λυκείου από δύο (2) την εβδομάδα σε τρεις (3) και δυνατότητα επιλογής δίωρου εβδομαδιαίου μαθήματος Αγγλικής γλώσσας στην Γ΄ Λυκείου για όσους μαθητές επιλέξουν να εξεταστούν στα Αγγλικά στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Η γνώση της Αγγλικής ως κοινής γλώσσας διεθνούς επικοινωνίας στις επιστήμες, το εμπόριο και τον τουρισμό και η πιστοποίησή της γνώσης της είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους νέους είτε φοιτούν σε ΓΕΛ είτε σε ΕΠΑΛ. Το νέο πρόγραμμα του Λυκείου χρειάζεται να συνδέσει τη διδασκαλία της Αγγλικής με την πιστοποίησή της και να συμπεριλάβει την προετοιμασία των υποψηφίων που δίνουν Αγγλικά στις Πανελλήνιες ώστε να μην αναγκάζονται οι μαθητές να καταφεύγουν στα φροντιστήρια και οι γονείς -όσοι έχουν- να πληρώνουν. Δεν πρέπει η γνώση της Αγγλικής να γίνει προνόμιο των λίγων που έχουν χρήματα για ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια, για το λόγο αυτό προτείνουμε αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην Α΄ και Β΄ Λυκείου από δύο (2) την εβδομάδα σε τρεις (3) και δυνατότητα επιλογής δίωρου εβδομαδιαίου μαθήματος Αγγλικής γλώσσας στην Γ΄ Λυκείου για όσους μαθητές επιλέξουν να εξεταστούν στα Αγγλικά στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.