Στο παρόν σχέδιο νόμου ο τομέας των Δομικών είναι συρρικνωμένος αν και είναι τόσο σημαντικός γι αυτό προτείνουμε τα παρακάτω:
Α) Την ουσιαστική διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες :
- Τεχνικός Έργων Υποδομής
- Τεχνικός Κτιριακών Έργων
Β) την εισαγωγή τρίωρου μαθήματος, στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ, με όνομα :
«Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης σύγχρονων δομικών έργων»
Γ) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο και να καθοριστεί σαφώς ως εργαστηριακό μάθημα )
Δ) Το νέο σχέδιο νόμου καταργεί τα μαθήματα επιλογής, τα οποία πρέπει να επανέλθουν:
Α Τάξη γενικού λυκείου 1) Τεχνικό σχέδιο (πολλοί μαθητές θα μεταγραφούν στα ΕΠΑΛ )
Β’ τάξη γενικού λυκείου: 1) το γραμμικό σχέδιο και
2) το ελεύθερο σχέδιο
Γ’ τάξη γενικού λυκείου:
2) το αρχιτεκτονικό σχέδιο και
3) το ελεύθερο σχέδιο.
Στο παρόν σχέδιο νόμου ο τομέας των Δομικών είναι συρρικνωμένος αν και είναι τόσο σημαντικός γι αυτό προτείνουμε τα παρακάτω: Α) Την ουσιαστική διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες : - Τεχνικός Έργων Υποδομής - Τεχνικός Κτιριακών Έργων Β) την εισαγωγή τρίωρου μαθήματος, στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ, με όνομα : «Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης σύγχρονων δομικών έργων» Γ) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο και να καθοριστεί σαφώς ως εργαστηριακό μάθημα ) Δ) Το νέο σχέδιο νόμου καταργεί τα μαθήματα επιλογής, τα οποία πρέπει να επανέλθουν: Α Τάξη γενικού λυκείου 1) Τεχνικό σχέδιο (πολλοί μαθητές θα μεταγραφούν στα ΕΠΑΛ ) Β’ τάξη γενικού λυκείου: 1) το γραμμικό σχέδιο και 2) το ελεύθερο σχέδιο Γ’ τάξη γενικού λυκείου: 2) το αρχιτεκτονικό σχέδιο και 3) το ελεύθερο σχέδιο.