ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ Ε.Π. ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΥΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕΛΩΝ Ε.Π. ΝΑ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΛΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΛΑΙΑ Η ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΩΝ ΚΑΘΗΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΗΤΑΝ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ :
5. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 4 του άρθρου 78 του ν. 4009/2011, προστίθεται εδάφιο ως εξής : «Ειδικότερα, στην περίπτωση Αναπληρωτών Καθηγητών Τ.Ε.Ι., οι οποίοι κατέχουν τη θέση αυτή από μετατροπή της προσωποπαγούς θέσης βαθμίδας Επίκουρου Καθηγητή σε τακτική θέση βαθμίδας Αναπληρωτή Καθηγητή, η εξέλιξη στη βαθμίδα του καθηγητή γίνεται με κλειστή διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εδ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν. 2916/2001 (Α’ 114).»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ Ε.Π. ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΥΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕΛΩΝ Ε.Π. ΝΑ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΛΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΛΑΙΑ Η ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΚΑΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΩΝ ΚΑΘΗΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΗΤΑΝ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ : 5. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 4 του άρθρου 78 του ν. 4009/2011, προστίθεται εδάφιο ως εξής : «Ειδικότερα, στην περίπτωση Αναπληρωτών Καθηγητών Τ.Ε.Ι., οι οποίοι κατέχουν τη θέση αυτή από μετατροπή της προσωποπαγούς θέσης βαθμίδας Επίκουρου Καθηγητή σε τακτική θέση βαθμίδας Αναπληρωτή Καθηγητή, η εξέλιξη στη βαθμίδα του καθηγητή γίνεται με κλειστή διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εδ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν. 2916/2001 (Α’ 114).»