[Δεν γνώρισα κανέναν Βιολόγο που να μπόρεσε να κάνει μεταπτυχιακό στη Φυσική, στη βασική Χημεία ή ακόμη περισσότερο στα Μαθηματικά ]. Δεν γνώρισες κανέναν Βιολόγο (ή γιατρό κ.α.) γιατί απλά ο Βιολόγος δεν ενδιαφέρεται να κάνει μεταπτυχιακό στη Φυσική, στη βασική Χημεία ή ακόμη περισσότερο στα Μαθηματικά. Αν ήθελε θα έδινε πανελλήνιες για τη Φυσική, τη βασική Χημεία και τα Μαθηματικά και θα εισαγόταν (οι βάσεις των σχολών δεν είναι οι υψηλότερες). Αντιθέτως, γνώρισα πολλούς χημικούς που μου ανέφεραν ότι δεν μπόρεσαν να εισαχθούν στη Βιολογία μέσω πανελληνίων, αλλά επειδή αγαπούσαν τις Βιοεπιστήμες στράφηκαν σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο στους κλάδους της Βιολογίας.
[Γνώρισα πολλούς Βιολόγους (σημερινούς 40άρηδες και πλέον) που έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε Βιοπληροφορική και έγιναν ικανότατοι προγραμματιστές]. Στράφηκαν εκεί γιατί τους ενδιέφερε. Όπως πολλοί προγραμματιστές έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά στη Βιοπληροφορική και τη Χημειοπληροφορική. Αφιέρωσαν (για διδακτορικό) τουλάχιστον 4 χρόνια σπουδών. Στον ίδιο χρόνο θα μπορούσαν να πάρουν δεύτερο πτυχίο στη Φυσική ή βασική Χημεία, αλλά δεν τους ενδιέφερε γιατί μια χαρά φυσικούς και χημικούς και πολλούς έδωσαν στην κοινωνία οι πανελλήνιες.
[Η Πληροφορική μπορεί να κατακτηθεί από το μηδέν]. Δεν υπάρχει καμία επιστημονική βάση σε αυτό. Σε επίπεδο χρήστη ίσως, αλλά αυτό ισχύει και για τη Χημεία (μπορεί να κατακτηθεί από το μηδέν) σε επίπεδο εκλαικευμένων γνώσεων ( εττικέτες για τις κόλλες, τα λάδια κλπ.)
[Δεν χρησιμοποιώ τον όρο «επιστήμη» για την Πληροφορική]. Υπάρχουν απόψεις ότι τίποτα δεν είναι επιστήμη γιατί η γνώση είναι αβέβαιη κτλ., άρα ούτε τα μαθηματικά είναι επιστήμη ή η μόνη επιστήμη είναι η φιλοσοφία γι αυτό όλοι οι ερευνητές είναι Doctors of Philosophy κ.α. Στην πράξη πρόκειται για αυθαίρετες φιλοσοφικοφανείς απόψεις, αφού ο όρος «επιστήμη» στην πραγματική ζωή έχει νομική φύση.
Aναφέρθηκα στα σχόλια του Ι. Χατζηδάκη [19 /8/ 2013, 22:18]. Να μην ξεχνάμε ότι όλοι έχουμε αξία ανεξάρτητα από τις σπουδές μας και πως όλοι είμαστε συνάδελφοι, αφού εμείς επιλέξαμε να εργαζόμαστε στον πιο πολυσυλλεκτικό επαγγελματικό χώρο . Για μένα αυτή είναι η ομορφιά και η πρόκληση της εκπαίδευσης.
[Δεν γνώρισα κανέναν Βιολόγο που να μπόρεσε να κάνει μεταπτυχιακό στη Φυσική, στη βασική Χημεία ή ακόμη περισσότερο στα Μαθηματικά ]. Δεν γνώρισες κανέναν Βιολόγο (ή γιατρό κ.α.) γιατί απλά ο Βιολόγος δεν ενδιαφέρεται να κάνει μεταπτυχιακό στη Φυσική, στη βασική Χημεία ή ακόμη περισσότερο στα Μαθηματικά. Αν ήθελε θα έδινε πανελλήνιες για τη Φυσική, τη βασική Χημεία και τα Μαθηματικά και θα εισαγόταν (οι βάσεις των σχολών δεν είναι οι υψηλότερες). Αντιθέτως, γνώρισα πολλούς χημικούς που μου ανέφεραν ότι δεν μπόρεσαν να εισαχθούν στη Βιολογία μέσω πανελληνίων, αλλά επειδή αγαπούσαν τις Βιοεπιστήμες στράφηκαν σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο στους κλάδους της Βιολογίας. [Γνώρισα πολλούς Βιολόγους (σημερινούς 40άρηδες και πλέον) που έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε Βιοπληροφορική και έγιναν ικανότατοι προγραμματιστές]. Στράφηκαν εκεί γιατί τους ενδιέφερε. Όπως πολλοί προγραμματιστές έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά στη Βιοπληροφορική και τη Χημειοπληροφορική. Αφιέρωσαν (για διδακτορικό) τουλάχιστον 4 χρόνια σπουδών. Στον ίδιο χρόνο θα μπορούσαν να πάρουν δεύτερο πτυχίο στη Φυσική ή βασική Χημεία, αλλά δεν τους ενδιέφερε γιατί μια χαρά φυσικούς και χημικούς και πολλούς έδωσαν στην κοινωνία οι πανελλήνιες. [Η Πληροφορική μπορεί να κατακτηθεί από το μηδέν]. Δεν υπάρχει καμία επιστημονική βάση σε αυτό. Σε επίπεδο χρήστη ίσως, αλλά αυτό ισχύει και για τη Χημεία (μπορεί να κατακτηθεί από το μηδέν) σε επίπεδο εκλαικευμένων γνώσεων ( εττικέτες για τις κόλλες, τα λάδια κλπ.) [Δεν χρησιμοποιώ τον όρο «επιστήμη» για την Πληροφορική]. Υπάρχουν απόψεις ότι τίποτα δεν είναι επιστήμη γιατί η γνώση είναι αβέβαιη κτλ., άρα ούτε τα μαθηματικά είναι επιστήμη ή η μόνη επιστήμη είναι η φιλοσοφία γι αυτό όλοι οι ερευνητές είναι Doctors of Philosophy κ.α. Στην πράξη πρόκειται για αυθαίρετες φιλοσοφικοφανείς απόψεις, αφού ο όρος «επιστήμη» στην πραγματική ζωή έχει νομική φύση. Aναφέρθηκα στα σχόλια του Ι. Χατζηδάκη [19 /8/ 2013, 22:18]. Να μην ξεχνάμε ότι όλοι έχουμε αξία ανεξάρτητα από τις σπουδές μας και πως όλοι είμαστε συνάδελφοι, αφού εμείς επιλέξαμε να εργαζόμαστε στον πιο πολυσυλλεκτικό επαγγελματικό χώρο . Για μένα αυτή είναι η ομορφιά και η πρόκληση της εκπαίδευσης.