• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος Ηλιόπουλος' | 20 Αυγούστου 2013, 11:28

    Στο παρών σχέδιο νόμου δεν διευκρινίζεται πουθενά ρόλος των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων.Ο σκοπός υπαρξης τους που είναι η κοινή χρήση των εργαστηρίων τους απο πολλές σχολικές μονάδες με σκοπό την οικονομία πόρων συμπλέει με το πνεύμα του νομοθέτη.Για αυτό προτείνεται η διατήρηση των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων σαν αυτόνομες σχολικές μονάδες όπως ήταν μέχρι τώρα και η μετονομασία τους σε Εργστηριακά Κέντρα για να μην υπάρχει μπέρδεμα με τις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης. Επίσης προτείνεται η εργαστηριακή ασκηση των μαθητών στη διάρκεια της μαθητείας να γίνεται στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα καθώς και η αντικατάσταση της μαθητείας στην περίπτωση που ο διαθέσιμος αριθμός θέσεων δεν καλύπτει όλους τους μαθητές, με κατάλληλες εργαστηριακές στα εργαστήρια των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων , ή η δημιουργία σχολικών συνεταιρισμών με την εποπτεία των καθηγητών των αντίστοιχων ειδικοτήτων που θα παρέχουν υπηρεσειες συντήρησης (αυτοκίνητα , καυστήρες ,συντήρηση κήπων, στήσιμο δικτύων) με τους (εργαζόμενους) μαθητές.