1. Στην Α’ Λυκείου ΓΕΛ στο μάθημα Πολιτειακή Παιδεία να είναι δύο τουλάχιστον ώρες διακριτές ‘’Αρχές Οικονομίας’’ διότι οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί έως τώρα οικονομία σε αντίθεση με τα άλλα θέματα τις Πολιτειακής Παιδείας που τα έχουν διδαχθεί στο μάθημα ‘’Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή’’ στην Γ’ γυμνασίου. Το ίδιο ισχύει και για την Α’ λυκείου των ΕΠΑΛ.
2. Στα επιλεγόμενα της Α’ λυκείου ΓΕΛ να προστεθεί και η επιλογή ‘’Επιχειρηματικότητα- Καινοτομία’’ με βιωματική μέθοδο. (π.χ ίδρυση εικονικής επιχείρησης για προώθηση καινοτομίας ή ίδρυση κοινωνικής επιχείρησης για την προώθηση τοπικών προϊόντων.) Μέσα από αυτό το μάθημα οι μαθητές έρχονται σε επαφή με βασικές αρχές τις οργάνωσης, διοίκησης, marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου, εταιρική κοινωνική ευθύνη, κ.α.
3. Στην εγκύκλιο για τα project στην παράγραφο δύο: πρόταση και έγκριση ερευνητικών θεμάτων αναφέρεται ‘’τουλάχιστον μια από τις προτεινόμενες εργασίες θα πρέπει να ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς από τους κλάδους ΠΕ02 ή ΠΕ03 ή ΠΕ04’’, να προστεθεί ΠΕ09. Επίσης στα θέματα των προτεινομένων κύκλων στον α) Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες να προστεθεί: α) Ανθρωπιστικές, Οικονομικές και Κοινωνικές Επιστήμες.
4. Στην Γ’ Λυκείου ΓΕΛ η Οικονομία (6ώρες) να διδάσκεται αυτόνομα και να εξετάζεται αυτοτελώς γιατί είναι βασικό μάθημα για τις οικονομικές σχολές και χρειάζεται εμβάθυνση. Η οργάνωση και διοίκηση να είναι αυτοτελώς διδασκόμενη (3ώρες) στο μάθημα ‘’Οργάνωση- Διοίκηση, στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών ‘’ διότι είναι βασικό μάθημα για τις οικονομικές σχολές.
Με εκτίμηση,
Χαρά Ξάνθη.
Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ09
1. Στην Α’ Λυκείου ΓΕΛ στο μάθημα Πολιτειακή Παιδεία να είναι δύο τουλάχιστον ώρες διακριτές ‘’Αρχές Οικονομίας’’ διότι οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί έως τώρα οικονομία σε αντίθεση με τα άλλα θέματα τις Πολιτειακής Παιδείας που τα έχουν διδαχθεί στο μάθημα ‘’Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή’’ στην Γ’ γυμνασίου. Το ίδιο ισχύει και για την Α’ λυκείου των ΕΠΑΛ. 2. Στα επιλεγόμενα της Α’ λυκείου ΓΕΛ να προστεθεί και η επιλογή ‘’Επιχειρηματικότητα- Καινοτομία’’ με βιωματική μέθοδο. (π.χ ίδρυση εικονικής επιχείρησης για προώθηση καινοτομίας ή ίδρυση κοινωνικής επιχείρησης για την προώθηση τοπικών προϊόντων.) Μέσα από αυτό το μάθημα οι μαθητές έρχονται σε επαφή με βασικές αρχές τις οργάνωσης, διοίκησης, marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου, εταιρική κοινωνική ευθύνη, κ.α. 3. Στην εγκύκλιο για τα project στην παράγραφο δύο: πρόταση και έγκριση ερευνητικών θεμάτων αναφέρεται ‘’τουλάχιστον μια από τις προτεινόμενες εργασίες θα πρέπει να ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς από τους κλάδους ΠΕ02 ή ΠΕ03 ή ΠΕ04’’, να προστεθεί ΠΕ09. Επίσης στα θέματα των προτεινομένων κύκλων στον α) Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες να προστεθεί: α) Ανθρωπιστικές, Οικονομικές και Κοινωνικές Επιστήμες. 4. Στην Γ’ Λυκείου ΓΕΛ η Οικονομία (6ώρες) να διδάσκεται αυτόνομα και να εξετάζεται αυτοτελώς γιατί είναι βασικό μάθημα για τις οικονομικές σχολές και χρειάζεται εμβάθυνση. Η οργάνωση και διοίκηση να είναι αυτοτελώς διδασκόμενη (3ώρες) στο μάθημα ‘’Οργάνωση- Διοίκηση, στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών ‘’ διότι είναι βασικό μάθημα για τις οικονομικές σχολές. Με εκτίμηση, Χαρά Ξάνθη. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ09