Χαίρεται.
Ενόψει της προετοιμασίας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που βιώνουμε και όπως αναφέρεται θα βιώνουμε για μερικά χρόνια ακόμη, θα ήθελα να καταθέσω δύο προτάσεις που θα κάνουν ποιο κοινωνική ,την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (και θα την καταστήσει πιο προσβάσιμη σύμφωνα με την στρατηγική Ευρώπη 2020, την οποία σαν Ευρωπαϊκή και δη προεδρεύουσα χώρα, πρέπει να υιοθετήσουμε και εμείς )
Πρώτον το εξεταστικό σύστημα μέχρι να αλλάξει το 2015-2016 (που αν μέχρι τότε υπάρξει η δυνατότητα να γίνεται η διαδικασία από τα πανεπιστήμια με ελεύθερη πρόσβαση, όπως στα υπόλοιπα προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα, όπως αναφέρθηκε) .
Το διάστημα είναι πολύ μεγάλο και η οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών όπως και η ψυχολογική κατάσταση των υποψηφίων δυσβάσταχτο για να συνέχιση να υφίσταται στις μέρες που περνάμε. Άρα μέχρι να εφαρμοστή ,πρέπει να αναβαθμιστεί η κατηγορία 10% ( Άρθ. 39, παρ. 33) χωρίς τον περιορισμό του ενός έτους που υπάρχει αλλά, αφού έχεις κατοχυρώσει μία βαθμολογία να μπορείς όσες φορές θέλεις ( η έστω για πέντε η δέκα χρόνια με αρχή το 2008-9 ή 2003-4, κάτι που ίσχυσε και με τις μεταγραφές) να δοκιμάσεις να εισαχθείς ,κάτι που ίσχυε σε όλα τα συστήματα εισαγωγή. Αυτό το μέτρο θα ανακουφίσει οικογένειες και υποψηφίους από μια δεύτερη ή τρίτη χρονιά ,θα επιτρέψει στους παλαιότερους (π.χ. ανέργους) να εισαχθούν στην αναβαθμισμένη τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω του σχεδίου ΑΘΗΝΑ, κάτι που με το νέο σύστημα θα είναι ποιο δύσκολο για αυτούς μιας και είχαν προετοιμαστεί για το υπάρχων σύστημα και θα αυξήσει τις θέσεις για τους υποψηφίους του 90%.
Δεύτερον η εισαγωγή με 5% για διάφορες ασθένειες (Αρθ. 39, παρ. 24) . Εδώ, βλέποντας την λίστα με τις ασθένειες όλες είναι ενταγμένες στον κανονισμό εκτίμησης αναπηρίας (π.χ στα αυτοάνοσα νοσήματα (Συσ.Ερυ.Λυκ. κ.α) αρκεί να παρέχονται ανασοκατασταλτικά για να δοθεί η αναπηρία και οι παροχές) , άρα να δοθεί η δυνατότητα σε όσους πάσχουν από τις ασθένειες τις λίστας που τους δίδεται ποσοστό αναπηρίας 67% από τα ΚΕΠΑ, να μην χρειάζεται περεταίρω εξέταση από τις επιτροπές. Δηλαδή εφόσον κάποιος έχει περάσει ήδη από μια επιτροπή στα ΚΕΠΑ και έχει πάρει ποσοστό από 67% και άνω ,όπου έτσι δικαιούται επίδομα και άλλες παροχές , να μπαίνουν στην διαδικασία χωρίς νέα εξέταση από επιτροπή, κάτι που και στον ασθενή δημιουργεί πρόσθετο βάρος σωματικό και ψυχολογικό (κάτι που τον οδήγησε να μην δώσει εξετάσεις) και στο κράτος πρόσθετο χρήμα και χρόνο.
Αυτά τα δύο ήθελα να αναφέρω για να συνεχίσει να δείχνει το Υπουργείο Παιδείας και συνολικά η κυβέρνηση ότι δεν ασχολείται μόνο με δημοσιονομικά μέτρα αλλά και κοινωνικά που ανακουφίζουν εν μέρει και την τοπική μας αλλά και στο σύνολο της την Ελληνική κοινωνία, κάτι που δυστυχώς δεν έχει φανεί ακόμη.
Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Γιώργος
Χαίρεται. Ενόψει της προετοιμασίας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που βιώνουμε και όπως αναφέρεται θα βιώνουμε για μερικά χρόνια ακόμη, θα ήθελα να καταθέσω δύο προτάσεις που θα κάνουν ποιο κοινωνική ,την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (και θα την καταστήσει πιο προσβάσιμη σύμφωνα με την στρατηγική Ευρώπη 2020, την οποία σαν Ευρωπαϊκή και δη προεδρεύουσα χώρα, πρέπει να υιοθετήσουμε και εμείς ) Πρώτον το εξεταστικό σύστημα μέχρι να αλλάξει το 2015-2016 (που αν μέχρι τότε υπάρξει η δυνατότητα να γίνεται η διαδικασία από τα πανεπιστήμια με ελεύθερη πρόσβαση, όπως στα υπόλοιπα προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα, όπως αναφέρθηκε) . Το διάστημα είναι πολύ μεγάλο και η οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών όπως και η ψυχολογική κατάσταση των υποψηφίων δυσβάσταχτο για να συνέχιση να υφίσταται στις μέρες που περνάμε. Άρα μέχρι να εφαρμοστή ,πρέπει να αναβαθμιστεί η κατηγορία 10% ( Άρθ. 39, παρ. 33) χωρίς τον περιορισμό του ενός έτους που υπάρχει αλλά, αφού έχεις κατοχυρώσει μία βαθμολογία να μπορείς όσες φορές θέλεις ( η έστω για πέντε η δέκα χρόνια με αρχή το 2008-9 ή 2003-4, κάτι που ίσχυσε και με τις μεταγραφές) να δοκιμάσεις να εισαχθείς ,κάτι που ίσχυε σε όλα τα συστήματα εισαγωγή. Αυτό το μέτρο θα ανακουφίσει οικογένειες και υποψηφίους από μια δεύτερη ή τρίτη χρονιά ,θα επιτρέψει στους παλαιότερους (π.χ. ανέργους) να εισαχθούν στην αναβαθμισμένη τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω του σχεδίου ΑΘΗΝΑ, κάτι που με το νέο σύστημα θα είναι ποιο δύσκολο για αυτούς μιας και είχαν προετοιμαστεί για το υπάρχων σύστημα και θα αυξήσει τις θέσεις για τους υποψηφίους του 90%. Δεύτερον η εισαγωγή με 5% για διάφορες ασθένειες (Αρθ. 39, παρ. 24) . Εδώ, βλέποντας την λίστα με τις ασθένειες όλες είναι ενταγμένες στον κανονισμό εκτίμησης αναπηρίας (π.χ στα αυτοάνοσα νοσήματα (Συσ.Ερυ.Λυκ. κ.α) αρκεί να παρέχονται ανασοκατασταλτικά για να δοθεί η αναπηρία και οι παροχές) , άρα να δοθεί η δυνατότητα σε όσους πάσχουν από τις ασθένειες τις λίστας που τους δίδεται ποσοστό αναπηρίας 67% από τα ΚΕΠΑ, να μην χρειάζεται περεταίρω εξέταση από τις επιτροπές. Δηλαδή εφόσον κάποιος έχει περάσει ήδη από μια επιτροπή στα ΚΕΠΑ και έχει πάρει ποσοστό από 67% και άνω ,όπου έτσι δικαιούται επίδομα και άλλες παροχές , να μπαίνουν στην διαδικασία χωρίς νέα εξέταση από επιτροπή, κάτι που και στον ασθενή δημιουργεί πρόσθετο βάρος σωματικό και ψυχολογικό (κάτι που τον οδήγησε να μην δώσει εξετάσεις) και στο κράτος πρόσθετο χρήμα και χρόνο. Αυτά τα δύο ήθελα να αναφέρω για να συνεχίσει να δείχνει το Υπουργείο Παιδείας και συνολικά η κυβέρνηση ότι δεν ασχολείται μόνο με δημοσιονομικά μέτρα αλλά και κοινωνικά που ανακουφίζουν εν μέρει και την τοπική μας αλλά και στο σύνολο της την Ελληνική κοινωνία, κάτι που δυστυχώς δεν έχει φανεί ακόμη. Ευχαριστώ Με εκτίμηση Γιώργος