• Σχόλιο του χρήστη 'Γκαμπέτας Αθανάσιος' | 28 Νοεμβρίου 2009, 19:44

    Α.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Νομίζω, πως: 1. Θα πρέπει επιτέλους, να πάμε σε προσλήψεις που θα προκηρύσσονται μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπ/σης. Έτσι μπορεί και πρέπει να τεθεί σαν όριο χρονικό για παραμονή στον πρώτο διορισμό, μεγαλύτερο της 5ετίας τουλάχιστον. Να τηρείται όμως και όχι σαν εφέτος που δόθηκε το δικαίωμα αίτησης μετάθεσης (εκλογές ήταν να γίνουν, βλέπετε), σε νεοδιόριστους αποσπασμένους Εκπ/κούς. Άκουσον- άκουσον. 2. Ο προσδιορισμός των κενών, θα πρέπει να γίνεται από τα ίδια τα σχολεία και μετά την έγκριση, από το αρμόδιο ΑΠΥΣΔΕ ή ΑΠΥΣΠΕ, να γίνεται πρόταση προς έγκριση, στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου. Έτσι, θα αποφεύγεται ο, εσκεμμένα πολλές φορές, πλασματικός αριθμός των κενών, για διάφορους λόγους. 3. Εννοείται, ότι όλες οι προσλήψεις, να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και να μην υπάρχει κανενός είδους πίνακας. Ενισχυτικά αναφέρω, πως σε πολλές περιπτώσεις, το ρουσφετολογικό σύστημα των αναπληρωτών, δημιούργησε πάρα πολλές αδικίες. Όποιος είχε «Μπάρμπα στην Κορώνη», δούλευε αναπληρωτής, ωρομίσθιος κ.λ.π, ενώ ο μη έχων προσβάσεις, έμενε στο περίμενε. 4. Διατήρηση του θεσμού των αναπληρωτών, μόνο για τις πραγματικά έκτακτες ανάγκες, που πιθανόν να δημιουργηθούν, στη διάρκεια της σχ. χρονιάς, όπως πολύ σωστά προβλέπει ο σχετικός νόμος. Σήμερα φτάσαμε, για τους ρουσφετολογικούς λόγους που προανέφερα, να γίνονται περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών, παρά μονίμων. Έτσι φτάνουμε να χάνονται ατελείωτες ώρες μαθημάτων. Κάλυψη λοιπόν όλων των θέσεων με διορισμούς μονίμων Εκπ/κών, αν θέλουμε τα σχολεία να ξεκινάνε στην ώρα τους. 5. Πρέπει να καταργηθεί, η αντισυνταγματική ρύθμιση για τους πολύτεκνους. Το δικαίωμα στη δουλειά, σύμφωνα με το σύνταγμα, είναι το ίδιο για όλους. Αν θέλει η πολιτεία, να κάνει κοινωνική πολιτική, πρέπει να ενισχύσει αυτήν την κατηγορία Εκπ/κών & όχι μόνο, με άλλους τρόπους (οικονομικά κίνητρα π.χ) και όχι με τις πλάτες των υπόλοιπων πολιτών. Δεν επέβαλαν οι υπόλοιποι πολίτες σε κανέναν, να γίνει πολύτεκνος. Αυτός το επέλεξε και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις εκ του πονηρού, με το κίνητρο του διορισμού. Πρέπει να πάψει πια να αποτελεί η Εκπαίδευση, το ατέλειωτο χωνευτήρι. Παράλληλα, πρέπει να καταργηθούν και οι διατάξεις, που απαλλάσσουν τους πολύτεκνους, από τις εξωδιδακτικές εργασίες, για τους ίδιους, όπως παραπάνω λόγους. Πρέπει να πάψουν να υπάρχουν, αυτές οι αδικίες και οι εντάσεις, ανάμεσα στους συναδέλφους, που πολλές φορές δικαιολογημένα διαμαρτύρονται.