Θα μπορούσαν οι κρίσεις σε όλες τις βαθμίδες να γίνονται με τον ίδιο τρόπο όπως και στα Πανεπιστήμια.
Στο συγκεκριμένο άρθρο χρειάζεται να αποσαφηνιστούν οι επιτροπές γιατί η περιγραφή είναι αρκετά περίπλοκη για μια απλή διαδικασία.
Αν τελικά αυτό που ορίζεται είναι 7μελής επιτροπή με
-τον Διευθυντή του ινστιτούτου
-δύο ερευνητές του κέντρου
-δύο ερευνητές/ΔΕΠ από την Ελλάδα εκτός του κέντρου
-δύο ερευνητές/ΔΕΠ από το εξωτερικό
τότε στην παράγραφο 6 στους 5 σίγουρα υπάρχει ένας που δεν είναι από το ΕΚ που γίνεται η κρίση
Στην περίπτωση κρίσης από Β σε Α βαθμίδα που την θέση καταλάβει εξωτερικός υποψήφιος, ο αριθμός των ερευνητών του ΕΚ αυξάνεται οπότε θα πρέπει να διασαφηνιστεί το θέμα των κονδυλίων που απαιτούνται.
Δεν υπάρχει αναφορά για τις επιπτώσεις σε ερευνητές Α και Β που κρίνονται αρνητικά μετά από την πάροδο της 5ετίας.
Υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο τέλος της παραγράφου 6.
Θα μπορούσαν οι κρίσεις σε όλες τις βαθμίδες να γίνονται με τον ίδιο τρόπο όπως και στα Πανεπιστήμια. Στο συγκεκριμένο άρθρο χρειάζεται να αποσαφηνιστούν οι επιτροπές γιατί η περιγραφή είναι αρκετά περίπλοκη για μια απλή διαδικασία. Αν τελικά αυτό που ορίζεται είναι 7μελής επιτροπή με -τον Διευθυντή του ινστιτούτου -δύο ερευνητές του κέντρου -δύο ερευνητές/ΔΕΠ από την Ελλάδα εκτός του κέντρου -δύο ερευνητές/ΔΕΠ από το εξωτερικό τότε στην παράγραφο 6 στους 5 σίγουρα υπάρχει ένας που δεν είναι από το ΕΚ που γίνεται η κρίση Στην περίπτωση κρίσης από Β σε Α βαθμίδα που την θέση καταλάβει εξωτερικός υποψήφιος, ο αριθμός των ερευνητών του ΕΚ αυξάνεται οπότε θα πρέπει να διασαφηνιστεί το θέμα των κονδυλίων που απαιτούνται. Δεν υπάρχει αναφορά για τις επιπτώσεις σε ερευνητές Α και Β που κρίνονται αρνητικά μετά από την πάροδο της 5ετίας. Υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο τέλος της παραγράφου 6.