Το άρθρο αυτό έχει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία:
Στην παρ. 1 για παράδειγμα στον Εθν. Κατάλογο Κριτών περιλαμβάνονται όχι μόνο οι εν ενεργεία αλλά και οι διατελέσαντες καθηγητές και ερευνητές. Ουσιαστικά δηλ. θα φέρουμε και τους συνταξιούχους στις επιτροπές κρίσης των ερευνητών.
Στην παρ. 4 υπάρχει μία φοβερή αισιοδοξία ότι ο Εθν. Κατάλογος θα επικαιροποιείται "ετησίως", όταν γνωρίζουμε ότι ο τωρινός κάνει και 3 και 4 χρόνια να επικαιροποιηθεί. Στην ίδια παρ. ο Κατάλογος αυτός χρησιμοποιείται "κατά προτίμηση". Είναι απορίας άξιο γιατί τότε ασχολούνται τόσο πολλοί με αυτόν τον κατάλογο, όταν δεν είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίησή του (και πόσα παραθυράκια αφήνει αυτό το "κατά προτίμηση").
Αναρωτιέται κανείς γιατί δεν προκρίνεται ένας άλλος πολύ πιο εύκολος και ευέλικτος τρόπς: κάθε ΕΚ να είναι υπεύθυνο για τη συγκρότηση ενός Μητρώου Κριτών, το οποίο συγκροτεί κάθε τέλος του έτους και από αυτό το Μητρώο να επιλέγονται οι κριτές των ερευνητών την επόμενη χρονιά.
Το άρθρο αυτό έχει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία: Στην παρ. 1 για παράδειγμα στον Εθν. Κατάλογο Κριτών περιλαμβάνονται όχι μόνο οι εν ενεργεία αλλά και οι διατελέσαντες καθηγητές και ερευνητές. Ουσιαστικά δηλ. θα φέρουμε και τους συνταξιούχους στις επιτροπές κρίσης των ερευνητών. Στην παρ. 4 υπάρχει μία φοβερή αισιοδοξία ότι ο Εθν. Κατάλογος θα επικαιροποιείται "ετησίως", όταν γνωρίζουμε ότι ο τωρινός κάνει και 3 και 4 χρόνια να επικαιροποιηθεί. Στην ίδια παρ. ο Κατάλογος αυτός χρησιμοποιείται "κατά προτίμηση". Είναι απορίας άξιο γιατί τότε ασχολούνται τόσο πολλοί με αυτόν τον κατάλογο, όταν δεν είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίησή του (και πόσα παραθυράκια αφήνει αυτό το "κατά προτίμηση"). Αναρωτιέται κανείς γιατί δεν προκρίνεται ένας άλλος πολύ πιο εύκολος και ευέλικτος τρόπς: κάθε ΕΚ να είναι υπεύθυνο για τη συγκρότηση ενός Μητρώου Κριτών, το οποίο συγκροτεί κάθε τέλος του έτους και από αυτό το Μητρώο να επιλέγονται οι κριτές των ερευνητών την επόμενη χρονιά.