Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Διαμαντοπούλου, Οι πρόσφατες εξαγγελίες σας έχουν προκαλέσει μεγάλη αμηχανία-ανησυχία στην κοινότητα των εκπαιδευτικών. Ας δούμε πως έχουν τα πράγματα: Στην παρούσα φάση υπάρχουν κάποιες 'τρύπες' οι οποίες δίνουν, μη αξιοκρατικά, μόρια στον πίνακα Διορισμών. Είναι η Σιβιτανίδειος, τα εκκλησιαστικά,τα ΣΔΕ και μέχρι πρότινος η ΠΔΣ. Η προσωπική άποψη μου άποψη είναι ότι πιο εύκολο είναι να κλείσουν αυτές οι 'τρύπες' παρά αυτά που θέλετε να εφαρμόσετε... Στις 'καθηγητικές' ειδικότητες, ως επί το πλείστον, για να πας αναπληρωτής ή ωρομίσθιος θα πρέπει να έχεις επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Προς τι η ενδεχόμενη αλλαγή??? Αξίζει το κόπο η 'ανακατωσούρα' για ένα ελάχιστο ποσοστό? Μπορείτε να κλείσετε τις 'τρύπες' της προσμέτρησης μορίων στους πίνακες και αυτό θα χειροκροτηθεί από ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα. Στις τεχνικές ειδικότητες πάλι, ως επί το πλείστον, δεν συμπληρώνονται τα άτομα του ΑΣΕΠ (αυτοί που πιάνουν τη βάση είναι λιγότεροι από τους εισακτέους). Οι πιο πολλοί τρέχουν σαν τον Βέγγο, ιδιαίτερα στον κλάδο Πληροφορικής, για να αποκτήσουν κάποια μόρια. Η πλειοψηφία καλείται χωρίς βύσμα-κονέ αφού υπάρχουν αρκετές ανάγκες στα ολοήμερα. Σε αυτές τις ειδικότητες επίσης υπάρχει η ιδιαιτερότητα της παιδαγωγικής επάρκειας που προτάσσει κάποιους έναντι των άλλων. Τι θα γίνει με τις τεχνικές ειδικότητες? Συνήθως δεν συμπληρώνονται οι θέσεις του ΑΣΕΠ. Ενδεχομένως κάποιοι που έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ να μην έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Πως θα γίνουν οι διορισμοί σε ενδεχόμενη μεταβολή του καθεστώτος αφού και τα δύο θα πρέπει να είναι ικανές και αναγκαίες συνθήκες? Για ποιο λόγο να τρέχουν π.χ. οι πληροφορικοί ως ωρομίσθιοι στα δημοτικά, όταν τα έξοδα τους είναι παραπάνω από τα έσοδα, αν δεν υπάρχει προοπτική διορισμού? Πως θα λειτουργήσουν από την επόμενη χρονιά τα ολοήμερα, που τόσο πολύ ευαγγελίζεστε, με ειδικότητες? Εφόσον η προϋπηρεσία δεν θα έχει βαρύνουσα σημασία κι εσείς δεν προτίθεστε να προσλάβετε μόνιμο προσωπικό για τη στελέχωσή τους? Ποια θα είναι η διάρκεια της μεταβατικής περιόδου? Τι θα γίνει με τους πίνακες 30μηνου, 24μηνου, 40% και συγκεκριμένα με τα άτομα που βρίσκονται σε αυτούς και δεν έχουν επιτυχία σε ΑΣΕΠ? Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι το υπάρχον σύστημα 60-40 μας ευνοεί όλους: Ευνοεί και τους νέους συναδέλφους που ενδεχομένως έχουν χρόνο για διάβασμα και τα έχουν 'φρέσκα' αλλά και τους παλαιότερους που έχουν περιπλανηθεί ανά την Ελλάδα για να μαζέψουν κάποια μόρια και ως επί το πλείστον έχουν τουλάχιστον μία επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Βασική προϋπόθεση όμως είναι να κλείσουν οι μοριοδοτήσεις των 'τρυπών' που προανέφερα.