Σε συνέχεια της ορθής λογικής της εξαίρεσης των Ερευνητικών Φορέων από τις ρυθμίσεις του Άρθρου 27 του Νόμου 4110/2013 και των προβλέψεων της Παραγράφου 4 του Άρθρου 22 του παρόντος Σχεδίου Νόμου, θα αναμέναμε και την εξαίρεση του προσωπικού των φορέων αυτών από τις πάσης φύσεως μισθολογικές περικοπές του στενού και ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, κατά το τμήμα που αυτές δεν προέρχονται από την Τακτική Χρηματοδότηση (και άρα δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό). Αιτούμαστε την ενσωμάτωση συγκεκριμένης σχετικής παραγράφου στο συγκεκριμένο Άρθρο του Νόμου.
Σε συνέχεια της ορθής λογικής της εξαίρεσης των Ερευνητικών Φορέων από τις ρυθμίσεις του Άρθρου 27 του Νόμου 4110/2013 και των προβλέψεων της Παραγράφου 4 του Άρθρου 22 του παρόντος Σχεδίου Νόμου, θα αναμέναμε και την εξαίρεση του προσωπικού των φορέων αυτών από τις πάσης φύσεως μισθολογικές περικοπές του στενού και ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, κατά το τμήμα που αυτές δεν προέρχονται από την Τακτική Χρηματοδότηση (και άρα δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό). Αιτούμαστε την ενσωμάτωση συγκεκριμένης σχετικής παραγράφου στο συγκεκριμένο Άρθρο του Νόμου.