Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι δεν προβλέπεται η ισότιμη/με δικαίωμα ψήφου επί όλων των θεμάτων συμμετοχή του Εκπροσώπου του Τεχνικού και Διοικητικού προσωπικού στα ΔΣ των Ε.Κ. Δεδομένου μάλιστα ότι ο προηγούμενος νόμος (1514/85) προέβλεπε σαφέστατα την ισότιμη συμμετοχή του Εκπροσώπου Εγαζομένων, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί τεράστιο πισωγύρισμα και δε συνάδει με το προοδευτικό πνεύμα από το οποίο ο συγκεκριμένος νόμος οφείλει (και σε αρκετές περιπτώσεις το πετυχαίνει) να διέπεται. Αναρωτιόμαστε ποιά η σκοπιμότητα της μη ουσιαστικής εκπροσώπησης της μεγάλης πλειοψηφίας των Εργαζομένων στα ΔΣ των Ε.Κ. και ποιοι έχουν να φοβηθούν (και τί ακριβώς άραγε) σε μια τέτοια περίπτωση. Υπάρχουν κάποιοι που (ασφαλώς λανθασμένα) πιστεύουν ότι οι εργαζόμενοι στα Ε.Κ. διέπονται από το στρεβλό, δήθεν ''συνδικαλιστικό'' πνεύμα κάποιων φορέων του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα; Είναι γεγονός ότι τα Ε.Κ. αποτελούν υγιέστατους και άκρως παραγωγικούς οργανισμούς, όπως άλλωστε αποδεικνύεται από τα οικονομικά και επιστημονικά τους επιτεύγματα, με ΟΛΟΥΣ τους Εργαζόμενους σε αυτά να αποτελούν τον βασικό παράγοντα στη δημιουργία αυτής της θετικότατης εικόνας. Ασφαλώς και είναι παράλογο το πλέον ζωτικό κομμάτι της λειτουργίας των Ε.Κ. να μένει εκτός συμμετοχής (με 1 ψήφο) από τη Διοίκησή τους. Αναρωτιώμαστε σε τί ακριβώς εξυπηρετεί η συμμετοχή του Εκπροσώπου μετά από πρόσκληση και μόνο ως Παρατηρητή. Το ζήτημα είναι να τηρήσουμε τα προσχήματα ''μοιράζοντας καθρεπτάκια στους αφελείς ιθαγενείς''; Προσδοκούμε στη διόρθωση της συγκεκριμένης στρέβλωσης στο τελικό κείμενο του νόμου και είμαστε σίγουροι ότι στο τέλος θα πρυτανεύσει η λογική, με τον Εκπρόσωπο των Εργαζομένων να συμμετέχει ισότιμα με τα υπόλοιπα μέλη στα ΔΣ των Ε.Κ.
Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι δεν προβλέπεται η ισότιμη/με δικαίωμα ψήφου επί όλων των θεμάτων συμμετοχή του Εκπροσώπου του Τεχνικού και Διοικητικού προσωπικού στα ΔΣ των Ε.Κ. Δεδομένου μάλιστα ότι ο προηγούμενος νόμος (1514/85) προέβλεπε σαφέστατα την ισότιμη συμμετοχή του Εκπροσώπου Εγαζομένων, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί τεράστιο πισωγύρισμα και δε συνάδει με το προοδευτικό πνεύμα από το οποίο ο συγκεκριμένος νόμος οφείλει (και σε αρκετές περιπτώσεις το πετυχαίνει) να διέπεται. Αναρωτιόμαστε ποιά η σκοπιμότητα της μη ουσιαστικής εκπροσώπησης της μεγάλης πλειοψηφίας των Εργαζομένων στα ΔΣ των Ε.Κ. και ποιοι έχουν να φοβηθούν (και τί ακριβώς άραγε) σε μια τέτοια περίπτωση. Υπάρχουν κάποιοι που (ασφαλώς λανθασμένα) πιστεύουν ότι οι εργαζόμενοι στα Ε.Κ. διέπονται από το στρεβλό, δήθεν ''συνδικαλιστικό'' πνεύμα κάποιων φορέων του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα; Είναι γεγονός ότι τα Ε.Κ. αποτελούν υγιέστατους και άκρως παραγωγικούς οργανισμούς, όπως άλλωστε αποδεικνύεται από τα οικονομικά και επιστημονικά τους επιτεύγματα, με ΟΛΟΥΣ τους Εργαζόμενους σε αυτά να αποτελούν τον βασικό παράγοντα στη δημιουργία αυτής της θετικότατης εικόνας. Ασφαλώς και είναι παράλογο το πλέον ζωτικό κομμάτι της λειτουργίας των Ε.Κ. να μένει εκτός συμμετοχής (με 1 ψήφο) από τη Διοίκησή τους. Αναρωτιώμαστε σε τί ακριβώς εξυπηρετεί η συμμετοχή του Εκπροσώπου μετά από πρόσκληση και μόνο ως Παρατηρητή. Το ζήτημα είναι να τηρήσουμε τα προσχήματα ''μοιράζοντας καθρεπτάκια στους αφελείς ιθαγενείς''; Προσδοκούμε στη διόρθωση της συγκεκριμένης στρέβλωσης στο τελικό κείμενο του νόμου και είμαστε σίγουροι ότι στο τέλος θα πρυτανεύσει η λογική, με τον Εκπρόσωπο των Εργαζομένων να συμμετέχει ισότιμα με τα υπόλοιπα μέλη στα ΔΣ των Ε.Κ.