΄Αρθρο 5: Σχέδιο Δράσης
Το Σχέδιο Δράσης το οποίο ορθώς ψηφίζεται από τη Βουλή με νόμο και έχει 7ετή ισχύ, με τα 9 αναφερόμενα ως «κρίσιμα μέτρα» και πάλι δεν εστιάζει ευθέως στην ΄Ερευνα και τους Τομείς ερευνητικής προτεραιότητας για τους οποίους θα έπρεπε να καθορίζει και συγκεκριμένους στόχους. Αντίθετα περιέχει αναφορές οι οποίες και πάλι θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως «μέσα» επίτευξης των στόχων της ΕΣΕΤΑΚ ή και του Σχεδίου Δράσης εφόσον αυτοί προσδιοριστούν σαφώς.
Επί πλέον σε διάφορα σημεία του Σχεδίου Δράσης γίνεται λόγος για «απλοποίηση των διαδικασιών και κανόνων χρηματοδότησης προγραμμάτων» την ίδια στιγμή κατά την οποία στο ΄Αρθρο 23, 24 και 25 του παρόντος σχεδίου νόμου περιγράφονται διαδικασίες οι οποίες κάθε άλλο παρά ανταποκρίνονται σε «μέτρο απλοποίησης».
Συγκεκριμένα:
Ως προς το 2.1: Ξενίζει ιδιαίτερα η αναφορά στη Κεντρική Κυβέρνηση και στον «ομαλό σχεδιασμό και λειτουργία των οργάνων σχεδίασης και υλοποίησής» της όχι μόνον γιατί δεν προκύπτει από τα λοιπά ΄Αρθρα η σχέση της Κεντρικής Κυβέρνησης με την ΄Ερευνα, αλλά και γιατί παραμένει ασαφές για ποιά όργανα σχεδίασης και υλοποίησης πρόκειται.
Μαρία Θανοπούλου
Διευθύντρια Ερευνών ΕΚΚΕ
΄Αρθρο 5: Σχέδιο Δράσης Το Σχέδιο Δράσης το οποίο ορθώς ψηφίζεται από τη Βουλή με νόμο και έχει 7ετή ισχύ, με τα 9 αναφερόμενα ως «κρίσιμα μέτρα» και πάλι δεν εστιάζει ευθέως στην ΄Ερευνα και τους Τομείς ερευνητικής προτεραιότητας για τους οποίους θα έπρεπε να καθορίζει και συγκεκριμένους στόχους. Αντίθετα περιέχει αναφορές οι οποίες και πάλι θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως «μέσα» επίτευξης των στόχων της ΕΣΕΤΑΚ ή και του Σχεδίου Δράσης εφόσον αυτοί προσδιοριστούν σαφώς. Επί πλέον σε διάφορα σημεία του Σχεδίου Δράσης γίνεται λόγος για «απλοποίηση των διαδικασιών και κανόνων χρηματοδότησης προγραμμάτων» την ίδια στιγμή κατά την οποία στο ΄Αρθρο 23, 24 και 25 του παρόντος σχεδίου νόμου περιγράφονται διαδικασίες οι οποίες κάθε άλλο παρά ανταποκρίνονται σε «μέτρο απλοποίησης». Συγκεκριμένα: Ως προς το 2.1: Ξενίζει ιδιαίτερα η αναφορά στη Κεντρική Κυβέρνηση και στον «ομαλό σχεδιασμό και λειτουργία των οργάνων σχεδίασης και υλοποίησής» της όχι μόνον γιατί δεν προκύπτει από τα λοιπά ΄Αρθρα η σχέση της Κεντρικής Κυβέρνησης με την ΄Ερευνα, αλλά και γιατί παραμένει ασαφές για ποιά όργανα σχεδίασης και υλοποίησης πρόκειται. Μαρία Θανοπούλου Διευθύντρια Ερευνών ΕΚΚΕ