Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Καπετσώνης Κων/νος | 28 Νοεμβρίου 2009, 21:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας και τα άλλα σχόλια της διαβούλευσης, γενικά συμπεραίνω ότι οι περισσότεροιαπό εμάς θεωρούμε -και πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου- ότι διευθυντές πρέπει να γίνουν άτομα με προσόντα. Όμως σκέφτομαι και τι να τους κάνουμε τους διευθυντές με master και διδακτορικά; Για να ασχολούνται με τζάμια, διακόπτες, καζανάκια, τοίχους, κλειδιά,λάμπες, καυστήρες, πετρέλαια...... ; Αυτό το κάνει και ένας επιστάτης, και χωρίς απολυτήριο δημοτικού. Ή να φτιάχνει στατιστικά( ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα την ενημερώνουμε μια φορά στην αρχή του σχ.έτ.),διαβιβαστικά,εξουσιοδοτήσεις,υπερωρίες ωρομισθίων,υπερωρίες μονίμων, πρακτικά εκδρομών, τιμολόγια,άδειες, βιβλία συμβάντων, πρωτόκολλα, (ας γίνουν ηλεκτρονικά)......τώρα με τη γρίπη, άλλα 5-6 έγγραφα και ενημερώσεις. Θα μου πείτε ότι είναι δουλειές του υποδιευθυντή αυτή. Ναι αλλά ο υποδιευθυντής έχει την τάξη του και πλήρες ωράριο. Για να επιτελέσουν έργο και να δουλέψουν απερίσπαστοι ( παιδαγωγικά και διοικητικά) πρέπει να απαλλαχθούν από όλα αυτάμε επιστάτες , διοικητικούς ή δεύτερο υποδιευθυντή. Καπετσώνης Κων/νος Μ.ed.