Άρθρο 10 - Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ)
1. Στη ΓΓΕΤΚ λειτουργεί, ως ανεξάρτητο συμβουλευτικό όργανο, το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ), που ....
ενώ πιο κάτω (παραγρ. 2.4) αναφέρεται:
2.4 Η υλοποίηση άλλων στόχων που ανατίθενται σε αυτό από την Κυβέρνηση.
ΣΧΟΛΙΟ:
Είναι εφικτό ένα ‘ανεξάρτητο συμβουλευτικό όργανο’ να καλείται να υλοποιεί άλλους στόχους που ανατίθενται σε αυτό από την κυβέρνηση;
2.6. Η παρακολούθηση και ο συντονισμός της δράσης των Περιφερειακών Επιστημονικών Συμβουλίων.
ΣΧΟΛΙΟ:
Απαιτείται διευκρίνιση αφού το ΠΕΣ είναι επίσης ‘συμβουλευτικό όργανο’ της ΓΓΕΤΚ (βλέπε άρθρο 12). Αρα θα υπάρχουν πολύ περισσότερα από ενα συμβουλευτικά όργανα (1+13), για τη ΓΓΕΤΚ. Δυνατή / Πιθανή η σύγκρουση147 αρμοδιοτήτων και συμφερόντων εάν δεν υπάρξει σχετική νομοθετική διευκρίνηση και πρόβλεψη.
3.4. Δύο (2) μέλη που προέρχονται από τον επιχειρηματικό χώρο (Βιομηχανία, Αγροτικός Τομέας, Τουρισμός και Ναυτιλία) και είναι κάτοχοι, αθροιστικά (!!!!??? Τι σημαίνει αυτό;), διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών ..... Τα μέλη αυτά εκλέγονται με τη διαδικασία της παραγράφου 3.6 του παρόντος Άρθρου.
ΣΧΟΛΙΟ:
Α- στο άρθρο 10 παραπέμπει στο σημείο 3.6 για κριτήρια ορισμού μελών του ιδιωτικού τομέα και το άρθρο τελειώνει στο 3.5!!!
Β- θα μπορούσε να προβλεφτεί η επιλογή των καταλλήλων μελών από τον επιχειρηματικό χώρο μετά από την δική τους πρόταση π.χ. μέσα από τυχόν πλατφόρμες ή άλλους φορείς που τους εκπροσωπούν
Άρθρο 10 - Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ) 1. Στη ΓΓΕΤΚ λειτουργεί, ως ανεξάρτητο συμβουλευτικό όργανο, το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ), που .... ενώ πιο κάτω (παραγρ. 2.4) αναφέρεται: 2.4 Η υλοποίηση άλλων στόχων που ανατίθενται σε αυτό από την Κυβέρνηση. ΣΧΟΛΙΟ: Είναι εφικτό ένα ‘ανεξάρτητο συμβουλευτικό όργανο’ να καλείται να υλοποιεί άλλους στόχους που ανατίθενται σε αυτό από την κυβέρνηση; 2.6. Η παρακολούθηση και ο συντονισμός της δράσης των Περιφερειακών Επιστημονικών Συμβουλίων. ΣΧΟΛΙΟ: Απαιτείται διευκρίνιση αφού το ΠΕΣ είναι επίσης ‘συμβουλευτικό όργανο’ της ΓΓΕΤΚ (βλέπε άρθρο 12). Αρα θα υπάρχουν πολύ περισσότερα από ενα συμβουλευτικά όργανα (1+13), για τη ΓΓΕΤΚ. Δυνατή / Πιθανή η σύγκρουση147 αρμοδιοτήτων και συμφερόντων εάν δεν υπάρξει σχετική νομοθετική διευκρίνηση και πρόβλεψη. 3.4. Δύο (2) μέλη που προέρχονται από τον επιχειρηματικό χώρο (Βιομηχανία, Αγροτικός Τομέας, Τουρισμός και Ναυτιλία) και είναι κάτοχοι, αθροιστικά (!!!!??? Τι σημαίνει αυτό;), διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών ..... Τα μέλη αυτά εκλέγονται με τη διαδικασία της παραγράφου 3.6 του παρόντος Άρθρου. ΣΧΟΛΙΟ: Α- στο άρθρο 10 παραπέμπει στο σημείο 3.6 για κριτήρια ορισμού μελών του ιδιωτικού τομέα και το άρθρο τελειώνει στο 3.5!!! Β- θα μπορούσε να προβλεφτεί η επιλογή των καταλλήλων μελών από τον επιχειρηματικό χώρο μετά από την δική τους πρόταση π.χ. μέσα από τυχόν πλατφόρμες ή άλλους φορείς που τους εκπροσωπούν