• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 28 Νοεμβρίου 2009, 21:37

    Αξιότιμη κυριά Διαμαντοπούλου Θεωρώ πως πως τα μέτρα σας κινούνται κατα τη θετική κατεύθυνση.Καταλαβαίνω οτι στόχος σας είναι να θεσπίσετε ένα αξιοκρατικό σύστημα πρόσληψης.Θα ήθελα να σας πώ οτι πρέπει να σκεφτούμε κάποια στιγμή και τα παιδιά που δεν είχαν "μπάρμπα στην Κορώνη".Τα παιδιά που δεν μπόρεσαν να πάρουν προυπηρεσία απο ΠΔΣ,Σιβιτανίδιο κτλ(εσείς λογικά θα τα ξέρετε καλύτερα απο εμένα)και παρόλο που μπορεί να είχαν επιτυχία σε ΑΣΕΠ έβλεπαν να μην αποκτούν ποτέ προυπηρεσία και στο τέλος να εξαφανίζονται τα μόρια τους.(τα μόρια απο ΑΣΕΠ μετα απο 2 χρόνια μηδενίζονται).Σε αντίθεση άλλοι με μπάρμπα στην κορώνη δεν έχαναν ποτέ τα μόρια τους και τα έβλεπαν ολοένα να αυξάνονται.(Τα μόρια απο ΠΔΣ κτλ δεν μηδενίζονται ποτέ!!).Ίσως θα πρέπει να εξετάσουμε πως κάποιοι απόκτησαν τα πρώτα τους μόρια και μπήκαν στο χωρό της προυπηρεσίας. Σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να αδικηθούν συνάδελφοι που απέκτησαν προυπηρεσία μετα απο επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Κάποιοι λένε οτι έχουν κάνει θυσίες για να αποκτήσουν αυτήν την προυπηρεσία.Υπήρχαν και άλλοι όμως που ήθελαν και αυτοί να κάνουν θυσίες και δεν τους δώθηκε η δυνατότητα ούτε θυσίες να κάνουν... Αποψή μου:Προυπόθεση επιτυχίας σε ΑΣΕΠ και μετά προσμετράται η προυπηρεσία με κάποιον συντελεστή Ή Να μην υπάρχει βάση στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,αλλά με βάση τη βαθμολογία που κάποιος συγκεντρώνει να παίρνει τα ανάλογα μόρια, ΣΥΝ τα μόρια της προυπηρεσίας πολλαπλασιασμένα με κάποιο συντελεστή και θα βρίσκουμε τα τελικά μόρια του κάθε εκπαιδευτικού και με αυτά θα κατατάσονται στον πίνακα. Οποιαδήποτε άλλα πινακάκια και παραπινακάκια θα έπρεπε να καταργηθούν. Αποψή μου πάντα