Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σταυρούλα Καπούνη | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι η επιτυχία στον Ασεπ, πρέπει να είναι όρος απαράβατος και από τη χρονιά 2010. Η επιτυχία σε οποιοδήποτε ΑΣΕΠ και όχι μόνο στον επόμενο. Είμαι επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ 2009, με σειρά 822. Στο διαγωνισμό του 2009 ενώ οι υποψήφιοι ήταν περισσότεροι κατά 5000 εκπαιδευτικούς, εντούτοις οι επιτυχόντες ήταν 1000 άτομα λιγότερα.Ο λόγος ήταν ότι ο ανταγωνισμός ήταν μεγαλύτερος άρα τα θέματα δυσκολότερα. Εγώ λοιπόν μετά από διάβασμα 4 ετών και επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ 2009, θεωρούμαι ανάξια για να διδάξω το 2011? Αντίθετα, η συνάδελφος που εργάστηκε στη Σιβιτανίδειο, στον ΟΑΕΔ, στα σχολεία Ειδικής Αγωγής, στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ και η οποία απέκτησε αυτή τη θέση με γνωριμία είναι άξια να εργαστεί το 2010? Και όχι απλά να εργαστεί ως αναπληρώτρια αλλά και διορισμένη? Κάτι δεν πάει καλά. Αξιοκρατία από το 2010. Δεν έχουμε χρόνο. Είμαστε 40 χρονών. Τρέχουμε να προλάβουμε τη ζωή. Και δεν κουραστήκαμε από τη μελέτη ή από τους μαθητές. Το σχολείο μας ξεκουράζει. Κουραστήκαμε από την αδικία, από την αλαζονεία και την υπεροψία κάποιοιων που απέκτησαν το εργασιακό δικαίωμα χωρίς να κοπιάσουν. Σας παρακαλούμε..είναι κρίμα να ξαναδιαβάζουμε για ΑΣΕΠ, όταν ήδη μία φορά κριθήκαμε άξιοι, ενώ κάποιοι άλλοι δεν κρίθηκαν ποτέ.