Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΒΧ | 28 Νοεμβρίου 2009, 22:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ Κυρία υπουργέ είναι γνωστός ο Μεταξικός Νόμος ΑΝ 2545/1940 ο οποίος αναφέρει στο άρθρο 68/4 "Δεν χορηγείται άδεια ίδρύσεως και λειτουργίας αυτοτελούς φροντιστηρίου εις σύζυγον ή συγγενή εξ αίματος ή αγχιστείας πρώτου βαθμού ιδιοκτήτου ή διευθυντού ιδιωτικού σχολείου ή φροντιστηρίου οποδήποτε λειτουργούντος ουδ εις σύζυγον εκπαιδευτικού λειτουργού υπηρετούντος εν τη αυτή πόλει εν η πρόκειται να λειτουργήσει το ζητούμενος να ιδρυθή φροντιστήριον" Το ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ με γνωμοδότηση 443/2000 αναφέρει μεταξύ άλλων στην προσάθεια να ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ τον ΜΕΤΑΞΙΚΟ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΟ Νομοθέτη "σκοπός ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΑΝ 2545/1940- Α 68/4 είναι Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΠΛΗΜΜΕΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ των καθηκόντων του δημόσου λειτουργού (ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ: ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!! και θα το εξηγήσω παρακάτω) συγγενούς ιδιοκτήτη προκειμένου ΝΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΘΟΥΝ οι μαθητές να καταφύγουν στην παροχή βοηθητικής εκπαίδευσης απο το φροντιστήριο" Ο τότε νομοθέτης πολύ καλά έθετε τότε τον περιορισμό ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ α. της πρωτοεμφάνισης του θεσμού των φροντιστηρίων β. του ΧΑΜΗΛΟΥ επιπέδου ΑΝΑΛΑΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ του πληθυσμού --- ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΟΙ ευρισκόμενοι εν κινδύνω ---> ΝΑ ΜΗ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΑΒΑΘΜΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Αρα υπήρχε και ΗΤΑΝ ΟΡΑΤΟΣ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ χαμηλού επιπέδου μαθητών ( ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) απο ζεύγη καθηγητών --- φροντιστών, ΓΙΑ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 1821 Η ΣΤΟ 1940 ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟ 1980 Η "ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΑΙΔΕΙΑ" (sic) ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Γ Ν Ω Σ Η στον τόπο και όχι ΥΠΟΓΕΙΕΣ διαδρομές και ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, Και ασφαλώς κυρια υπουργέ αναφέρομαι στο ΑΙΣΧΟΣ των ιδιαιτέρων μαθημάτων των επίορκων(λίγων ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΚΤΩΝ) "ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΔΩΝ" ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΗΜΜΕΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ των καθηκόντων και ο οποίοι ΝΟΜΙΜΑ μετατίθενται ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ---ακούγεται οτι ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ-- ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ(οι οποίοι για ευνόητους λόγους ΔΕΝ μιλούν) ΕΧΟΥΝ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΘΗΡΙΑ εις βάρος βέβαια των υπολοίπων. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ κατα καιρούς ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ---->ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ?--- ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ??? (κάτι σας θυμίζει αυτό είμαι σίγουρος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Τολμήστε και καταργήστε αυτό το απολείθωμα του παρελθόντος τον ΝΟΜΟ ΑΝ 2545/1940- Α 68/4 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΧΑΝΗ ΑΘΗΝΑ .... ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ (Ακούγεται ότι διορισμένοι έχουν και διδάσκουν οι ΙΔΙΟΙ σε φροντιστήρια...) Ευχαριστώ για την κατανόηση Με τιμή ΒΧ