• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 28 Νοεμβρίου 2009, 22:11

    Με την Παρατήρηση ότι ο νέος νόμος για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να πριμοδοτεί ισότιμα την εμπειρία στη διοίκηση, τα διάφορα πτυχία αλλά και την προσφορά του εκπαιδευτικού στο στίβο της μάχιμης εκπαίδευσης, προτείνω τα εξής, τα οποία πιστεύω ότι προσδίδουν έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των υποψηφίων, περιορίζοντας την δυνατότητα αυθαιρεσίας κατά την συνέντευξη. Η συνέντευξη να χωρίζεται σε: Α) Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα υποψηφίου. Να αποτιμάται έως και 10 μετρήσιμες μονάδες περιορίζοντας έτσι τις 20 αυθαίρετες μονάδες της συνέντευξης σε 10. Θεωρώ ότι τα μετρήσιμα αυτά συνιστούν εν μέρει αξιολόγηση και θα μπορούσαν να αναφέρονται σε: Σπουδές, σεμινάρια, οργανωτικές ικανότητες, εισηγήσεις, συμμετοχή ως μέλος σε Διοικητικά Συμβούλια Επιστημονικών-Εκπαιδευτικών Οργανώσεων ή και Συλλόγων, υλοποίηση καινοτόμων δράσεων, πιστοποιητικό εξειδίκευσης πανεπιστημίου σε θέματα εκπαιδευτικά και θέματα Οργάνωσης Διοίκησης σχολικών μονάδων, συνεργασία με φορείς, κοινωνική δράση και προσφορά & οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να αξιολογηθεί όσο ταπεινό κι αν είναι αρκεί να είναι χρήσιμο για την εκπαίδευση. Β) Προσωπική συνέντευξη Οι ερωτήσεις προς τους υποψηφίους να γίνονται από τράπεζα ερωτήσεων του Υπουργείου και στις οποίες θα έχουν πρόσβαση άπαντες!!! Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης να τηρούνται πρακτικά στα οποία θα μπορεί να καταφεύγει όποιος νιώθει αδικημένος. Μέσα από τη διαδικασία του βιογραφικού κυρίως αλλά και της αντικειμενικής συνέντευξης τα μόρια της διευθυντικής θητείας όσο και των πτυχίων, είναι δυνατό να ενδυναμώσουν ή να αποδυναμώσουν κάθε υποψηφιότητα…. Σε ότι αφορά τα πτυχία (και μάλιστα τα συναφή με την αιτούμενη θέση) να μοριοδοτηθούν με λογισμό και περίσκεψη χωρίς να θεοποιηθούν και κυρίως εφόσον οι κάτοχοί τους έχουν μετουσιώσει σε κοινό εκπαιδευτικό αγαθό το αντικείμενο της μετεκπαίδευσής τους. Σπουδές ή μεταπτυχιακά τα οποία έχουν αποκτηθεί με εκπαιδευτικές άδειες και δεν λειτούργησαν ποτέ ανταποδοτικά προς την εκπαιδευτική διαδικασία να μη ληφθούν σοβαρά υπόψη. Ανάλογη ανταπόκριση να έχουν και οι σπουδές – μεταπτυχιακά από χώρες αμφιβόλου ποιότητας όπου ανθούν βιομηχανίες παραγωγής άχρηστων μεταπτυχιακών.