Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημητρης | 28 Νοεμβρίου 2009, 22:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πικρη αληθεια στον χωρο των εκπαιδευτικων ειναι οι παρακατω αριθμοι απο τον τελευταιο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ: Φιλολογοι υποψηφιοι 18.600 για 480 θεσεις Μαθηματικοι υποψήφιοι 5000 για 270 θεσεις ΠΕ04 υποψηφιοι 6600 για 310 θεσεις Γυμναστες υποψήφιοι 7250 για 48 θεσεις ... (μονη εξαιρεση οι δασκαλοι) Καθε χρονο διοριζονται ελαχιστοι, οι υπολοιποι τι θα κανουν? Ο κλαδος μας για να βγει απο το αδιεξοδο χρειαζεται μαζικους διορισμους, επεκταση του ολοημερου σε γυμνασια-λυκεια, μειωση του αριθμου εισακτεων στις "καθηγητικες" σχολες. Οσο για τους "τυχερους" που καταφερνουν και διοριζονται προτεινω μεικτο συστημα: εξεταση + χρονος κτησης πτυχιου + προυπηρεσια (σε ολους τους χωρους εκπαιδευσης σχολεια-φροντιστηρια Μ.Ε.) + οικογενειακη κατασταση. τελος: 1. οι εχοντες προυπηρεσια απο "βυσματικη" ΠΔΣ δεν εχουν κανενα πραγματικο προσον για διορισμο. 2. το μεταπτυχιακο ή και διδακτορικο σε ασχετα με την διδακτικη θεματα γιατι λαμβανεται ως προσον διορισμού?