Άρθρο 12: Περιφερειακά Επιστημονικά Συμβούλια
• Εντελώς ασαφής ο ρόλος τους καθώς και η σύνδεση τους με την ΓΓΕΤΚ και το ΕΣΕΤΚ.
• Χωρίς να αναφέρεται πουθενά στο νομοσχέδιο ο οποιοσδήποτε περιφερειακός σχεδιασμός στην εφαρμογή της ερευνητικής πολιτικής, η δημιουργία των ΠΕΣ είναι αποσπασματική.
• Σε ό,τι αφορά την Τριμελή Επιτροπή επιλογής μελών ΠΕΣ (παρ. 1.6.1) θα πρέπει να διευκρινιστεί: (α) Πώς ακριβώς προσδιορίζεται η σχέση του Καθηγητή Ιδρύματος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Ερευνητή Α με την Περιφέρεια; (β) Σε περίπτωση που η Περιφέρεια δεν περιλαμβάνει Ερευνητικό Κέντρο (πχ περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου) πώς ορίζεται ο εκπρόσωπος Ερευνητικών Κέντρων «της οικείας Περιφέρειας» στην επιτροπή;
Άρθρο 12: Περιφερειακά Επιστημονικά Συμβούλια • Εντελώς ασαφής ο ρόλος τους καθώς και η σύνδεση τους με την ΓΓΕΤΚ και το ΕΣΕΤΚ. • Χωρίς να αναφέρεται πουθενά στο νομοσχέδιο ο οποιοσδήποτε περιφερειακός σχεδιασμός στην εφαρμογή της ερευνητικής πολιτικής, η δημιουργία των ΠΕΣ είναι αποσπασματική. • Σε ό,τι αφορά την Τριμελή Επιτροπή επιλογής μελών ΠΕΣ (παρ. 1.6.1) θα πρέπει να διευκρινιστεί: (α) Πώς ακριβώς προσδιορίζεται η σχέση του Καθηγητή Ιδρύματος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Ερευνητή Α με την Περιφέρεια; (β) Σε περίπτωση που η Περιφέρεια δεν περιλαμβάνει Ερευνητικό Κέντρο (πχ περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου) πώς ορίζεται ο εκπρόσωπος Ερευνητικών Κέντρων «της οικείας Περιφέρειας» στην επιτροπή;