Παρ.6: Σύμφωνα και με τα σχόλιά μας επί του άρθρου 32 (παρακάτω), τα κριτήρια αξιολόγησης των Ερευνητικών Κέντρων είναι φτωχά και πρέπει να εμπλουτιστούν.
Παρ.9: Η παράγραφος αυτή σε συνδυασμό με την παρ.2.1 του άρθρου 23 που συνδέουν την επιχορήγηση των Ερευνητικών Κέντρων με την υποχρεωτική αξιολόγησή τους (προβλέπεται μάλιστα και επιστροφή χορηγηθείσας χρηματοδότησης) δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για το ύψος της επιχορήγησης που θα λαμβάνουν τα Ερευνητικά Κέντρα στο μέλλον καθώς και για το γεγονός ότι η σύνδεση αυτή προβλέπεται μόνο για τα ΕΚ και όχι για άλλους φορείς.
Οι μόνοι φορείς που αξιολογούνται σύμφωνα με το παρόν ν/σ είναι τα Ερευνητικά Κέντρα ενώ απουσιάζει η αξιολόγηση όλων των υπολοίπων φορέων που έχουν ερευνητικές δραστηριότητες και λαμβάνουν Δημόσια Εθνική Χρηματοδότηση για αυτές ή αξιοποιούν άλλα ευεργετήματα του παρόντος ν/σ (Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκτός από ΑΕΙ και ΤΕΙ που έτσι κι αλλιώς αξιολογούνται, Ιδιωτικός Τομέας) συμπεριλαμβανομένης και της ΓΓΕΤΚ.
Παρ.6: Σύμφωνα και με τα σχόλιά μας επί του άρθρου 32 (παρακάτω), τα κριτήρια αξιολόγησης των Ερευνητικών Κέντρων είναι φτωχά και πρέπει να εμπλουτιστούν. Παρ.9: Η παράγραφος αυτή σε συνδυασμό με την παρ.2.1 του άρθρου 23 που συνδέουν την επιχορήγηση των Ερευνητικών Κέντρων με την υποχρεωτική αξιολόγησή τους (προβλέπεται μάλιστα και επιστροφή χορηγηθείσας χρηματοδότησης) δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για το ύψος της επιχορήγησης που θα λαμβάνουν τα Ερευνητικά Κέντρα στο μέλλον καθώς και για το γεγονός ότι η σύνδεση αυτή προβλέπεται μόνο για τα ΕΚ και όχι για άλλους φορείς. Οι μόνοι φορείς που αξιολογούνται σύμφωνα με το παρόν ν/σ είναι τα Ερευνητικά Κέντρα ενώ απουσιάζει η αξιολόγηση όλων των υπολοίπων φορέων που έχουν ερευνητικές δραστηριότητες και λαμβάνουν Δημόσια Εθνική Χρηματοδότηση για αυτές ή αξιοποιούν άλλα ευεργετήματα του παρόντος ν/σ (Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκτός από ΑΕΙ και ΤΕΙ που έτσι κι αλλιώς αξιολογούνται, Ιδιωτικός Τομέας) συμπεριλαμβανομένης και της ΓΓΕΤΚ.